Wpis z mikrobloga

  • 704
Nigdy nie nazywam siebie niepełnosprawna, bo studiuje, pracuje, mówię, jednym słowem żyje jak przeciętny Polak. Mimo, że mam orzeczenie o niepełnosprawności a mam je bo nie słyszę, a co z tym idzie - nie rozmawiam przez telefon. Tyle tytułem wstępu.
Półtora roku temu potrzebowałam na szybko ubezpieczenia, wzięłam sobie z #mbank online, szybko i wygodnie. Wypowiedzenie juz nie jest takie fajne, nie da się online, tylko trzeba zadzwonić na mLinie. Zdarza się, mają takie procedury, trzeba to zweryfikować i tak dalej. Ale jak we wstępie powiedziałam - mLinia nie jest dla mnie, więc idę we własnej osobie do placówki mBanku, przecież to jeszcze lepiej. Mam dowód osobisty, prawo jazdy, legitymację studencka, kartę z ich banku, facjate taka sama jak na zdjęciu dowodowym, mogłabym jeszcze paszport wziąć, bardziej zweryfikować się nie da. Juz łatwiej podszyc sie na mLini. I zgadnijcie co mi powiedzieli w tym banku - ze nie ma ma możliwości osobiście, tylko telefonicznie :)

#gorzkiezale #mbank #mlinia #niepelnosprawni #gluchota #ironia #polska
  • 101
  • Odpowiedz
przepraszamy za tę sytuację. Bardzo prosimy abyś skontaktowała się z nami drogą mailową na adres: >pomoc@mbank.pl.

Pozdrawiamy,

Zespół mBanku.


Zespół mBanku, zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące >naszej oferty.

@ZespolmBanku: na stronie głównej można znaleźć pytanie skierowane - czy planowana jest zmiana procedur? Myślę, że na tę odpowiedź oczekuję nie tylko ja, dlatego proszę o odpowiedź w ramach tego portalu.

Przerażające jest to, że muszę użyć
  • Odpowiedz
czytam z ruchu warg

@Maoryska: Sory, że nie na temat ale jak wygląda nauka czytania z ruchu ust? Zawsze mnie to ciekawiło, a nigdy nie miałem okazji spytać.
  • Odpowiedz
@Supercoolljuk2: tak, mogę słyszeć (i słyszę) za ich pomocą. Ale to nie znaczy, że rozumiem mowę :)

@wpoz: nawet nie pamiętam za bardzo mojego dzieciństwa, kiedy to się odbywała moja rehabilitacja. Generalnie to za pomocą obrazków i lustra - ćwiczyło się układ ust dla każdej głoski, potem prostych słów a na koniec zdań. Ale tutaj niech lepiej się wypowie specjalista logopeda.
  • Odpowiedz
@Maoryska: Złóż zażalenie, a póki coś z tym zrobią poproś kogoś aby zadzwonił za Ciebie, innego wyjścia nie ma tylko się kimś posłużyć. To przykre, ale jeżeli zostawisz to bez niczego to oni nawet nie będą świadomi tego, że komuś utrudniają życie. Zapewne ten system tworzyła osoba w pełny sprawna i nie przewidziała takiego scenariusza jak Twój.
PS. od razu przypomniał mi się ten obrazek.
R.....a - @Maoryska: Złóż zażalenie, a póki coś z tym zrobią poproś kogoś aby zadzwon...

źródło: comment_aFxRyvbMyo6Yp3R6EVaabUXgf46Mrmcl.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Maoryska: No nie, czy wy naprawdę (i to może jest słaby żart) wszyscy na tym Mirko niepełnosprawni jesteście? Umysłowo? Bo tu co i rusz pojawiają się tematy, jakby co drugi do życia nie był przystosowany...
Koleżanko, to, że dostałaś taką, a nie inną odpowiedź od warzywa w oddziale (pewnie z łapanki, tak często bywa), to jeszcze nie skreśla firmy. Jeżeli ma się nietypową sytuację i nie chce się ryzykować marnowania czasu
  • Odpowiedz
@Maoryska: ej ej ej, a nie chce Ci się napisać coś o tym jakie sytuacje Cię spotykają w związku z nie słyszeniem, jakie podejście mają ludzie w pracy, na studiach czy zwykłym sklepie ? () Sam bym chętnie poczytał jak to wygląda z perspektywy takiej osoby, szczególnie że sam jestem w połowie ( teraz już pewnie ponad połowie ) głuchy, ale wiadomo że to
  • Odpowiedz
@Maoryska: przynajmniej odpada Ci wątpliwa przyjemność wysłuchiwania konsultantów @mBank, którzy dzwonią do mnie regularnie po kilkanaście razy wciskając jakiś absurdalnie głupi kredyt albo ubezpieczenie. milion razy odpowiadam, że nie chcę, żeby mnie nękali i niczego przez telefon nie będę załatwiać, ale oni są tam ewidentnie głusi (no i głupi, a to już gorzej)
  • Odpowiedz
@Maoryska: dobra dobra, ##!$%@?, mówić potrafisz :P
byłabyś typowym przedstawicielem mlinii: nawija bez końca, ale słów dziękuję, nie, nie jestem zainteresowany, do widzenia nie słyszy.

wielka przyszłość przed Tobą ( ͡ ͜ʖ ͡) Skoro już korespondujesz z mbankiem, to możesz im CV na maila podesłać ;)
  • Odpowiedz
którzy dzwonią do mnie regularnie po kilkanaście razy wciskając jakiś absurdalnie głupi kredyt albo ubezpieczenie. milion razy odpowiadam, że nie chcę, żeby mnie nękali i niczego przez telefon nie będę załatwiać, ale oni są tam ewidentnie głusi (no i głupi, a to już gorzej)


@wonsz_smieszek: próbowałeś wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych?
  • Odpowiedz