Aktywne Wpisy
Bunch +655
Ile jeszcze typ bez wyroku ma siedzieć w więzieniu za to, że patusy taranujące drogę chciały go pobić i odjechał? Wiecie, że ta sprawa NADAL jest niezamknięta?
#pytanie
#pytanie
soshiu +1
Schudlem 7 kg w tydzien (z 77 do 70) Nie celowo, ale praktycnie nie mam apetytu, nie wiem czemu. Czy to powod do niepokoju? No bo chyba apetyt powinien byc nawet wiekszy skoro duzo cwicze? (Na basenie codziennie, jezdze tez na rowerze) #odchudzanie #dieta #zdrowie
TL;DR na dole
Cześć mirki, mój projekt dostał się właśnie do TOP10 w konkursie Imagine Cup 2016 w kategorii Games.
Tym projektem jest z pozoru prosta gierka 2d, do której potrzebuję pomocy. Sam jestem programistą. Mam ideę projektu (którą nawet sprzedałem już sędziom ( ͡° ͜ʖ ͡°)), ale brakuje mi jakiejś dyskusji z kimś chętnym i równie jak ja pełnym zapału nad konkretami z samej rozgrywki (w tym burzy mózgów). Przydałby się również grafik od tekstur oraz animacji. To jest raczej krótkoterminowy projekt, co najwyżej miesiąc roboty. Ale może najpierw przedstawię samą ideę gry:
Jest to gra typu top-down, czyli mamy widok na świat z góry. Przeznaczona jest zdecydowanie dla dzieci w wieku 9-15 lat. Akcja rozgrywa się w jednorodzinnym domu, zamieszkałym przez jedno dziecko z dwoma rodzicami. Sterujemy duszkiem, który może przenikać przez ściany i jest niewidzialny dla ludzi. W związku z tym, że w domu mieszka dziecko, po wszystkich pokojach porozrzucane są różne jego/jej zabawki. Nasz duszek jest w stanie w nie wnikać oraz przejmować nad nimi kontrolę (tak jakby je "ożywiając"). W ten sposób duch zyskuje sposób na interakcję ze światem oraz ludźmi. Kontrolując różne zabawki, jako gracz możemy korzystać z różnych ich atrybutów. Przykładowo, zabawka-buldożer przesuwa wszystkie napotkane obiekty bez problemu, samochody pozwalają tobie szybko się poruszać, a helikoptery pozwalają przemieszczać obiekty ponad ziemią. Rozgrywka składa się z interakcji, przesuwania oraz niszczenia tych różnych obiektów w domu. Kluczowym elementem gry jest to, że trzeba wykorzystać różne i odpowiednie zabawki do osiągnięcia danego celu. A jeśli o celach mowa, mam kilka przykładowych scenariuszy:
-cała rodzina wyszła z domu, a do środka włamał się złodziej - musisz go przestraszyć
-dziecko przy wychodzeniu do szkoły zapomniało zamknąć drzwi na klucz - musisz to zrobić za nie
-musisz uchronić pracę domową dziecka przed zjedzeniem jej przez psa
-rodzice zgubili w domu kluczyki od samochodu - musisz znaleźć je za nich
Takie bardzo generalne cele to m.in. rozwiązywanie łamigłówek (jakich zabawek użyć, jak je rozstawić, w jakiej kolejności, ...), trafianie do mety (jakąś zabawką), zbieranie punktów (nieniszczenie zabawek - dziecko byłoby smutne ze zniszczeń, odkładanie zabawek na miejsce - rodzice byliby źli na dziecko za bałagan)
I to tyle o samej idei, niżej w linku jest screenshot z Androida, na którym widać obecny stan gry.
https://pbs.twimg.com/media/Cbx2peFWIAAfZ3X.jpg (zdj. z twittera, więcej można obejrzeć pod tagiem #spookytomdev tutaj: https://twitter.com/hashtag/spookytomdev?src=hash )
Jest zaimplementowana podstawowa mechanika - wnikanie w zabawki - oraz poprawna fizyka (kolizja z obiektami, przesuwanie ich).
Startowałem do konkursu w składzie 3-osobowym, ale musiałem wyrzucić 2 osoby, ponieważ od ponad 2 miesięcy się obijały (od początku istnienia projektu zero ich wkładu w samą grę). Ostatni etap konkursu przeszedłem absolutnie sam. Do następnego muszę dostarczyć już samą grę.
Oczywiście chodzi mi teraz o szukanie ludzi do zespołu. Może się on składać z maksymalnie 5 aktualnych studentów oraz mentora. Ten ostatni może być w dowolnym wieku.
Sam jestem z województwa #pomorze , ale nie ma problemu, żeby zgłaszać się nawet zza granicy. Kontakt werbalny byłby spoko, ale przez internet też da rade.
Geek stuff:
Gierka jest wieloplatformowa, działa również na PC. Pisana w C++ i OpenGL. Projekt Open-Source.
Zapraszam też do zadawania pytań. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
TL;DR
Szukam kogoś, kto przez ok. miesiąc chciałby pomóc przy rozwoju gierki (dyskusja, bądź cokolwiek), która zaszła już całkiem dalego w pewnym konkursie. Miło widziane umiejętności graficzne.
@fuuYeah: ależ mnie wrobili