Wpis z mikrobloga

Hej,

Mam pytanie, bo w tej kwestii jestem (jeszcze) zielona, a może Wykopki mają doświadczenia w tej materii.

Mój niespełna roczny dzieciak ma AZS. Od dwóch miesięcy jest zaostrzenie momentami takie, że lądujemy w szpitalu.
Robili mu testy z krwi na alergię i jedni mówią, że są wiążące, a inni żeby się nimi nie sugerować.
Problem jest taki, że wyszła alergia na kota (III klasa). Czy to dużo? Jestem mocno przywiązana do koteła, ale dzieciakowi faktycznie krzywda się dzieje, bo drapie się niemiłosiernie.
Macie może jakieś pomysły, rady, doświadczenia?

Zastanawiam się również nad wymianą kołdry wełnianej i poduszek z pierza na antyalergiczne. Czy ma to sens? Co polecacie?

Byłabym bardzo wdzięczna :)

#alergia #alergie #alergicy #alergiatozuo
  • 18
@mojemacki: dzięki. Raczej spodziewałam się bardziej merytorycznych argumentów. Zastanów się czy warto marnować te kilka sekund swojego życia żeby wrzucić tak debilny komentarz.
@mojemacki: No fakt, mogłam wyrzucić kota przez okno zaraz po odebraniu dziś wyników.
Po pierwsze jestem odpowiedzialna zarówno za dziecko jak i za zwierzę. Po drugie jest podejrzenie, że to kot, bo tak wyszło w testach, ale u tak małych dzieci są one niemiarodajne (mleka też nie może dostać o wyszła klasa 0). Może go uczulać np. składnik farby ze ścian lub pylące drzewo na podwórku. Sądzisz, że jestem w stanie
@akws: ho ho, wyobraź sobie, że nie mogę przebywać w obecności żadnego zwierzątka futerkowego, nie mogę pić mleka, nie mogę kakao, nie mogę cytrusów. Swąd, spowodowany którymkolwiek z tych czynników jest tylko namiastką pozostałych objawów, z tym, że najgorszy powoduje u mnie bezdechy. Za gówniaka parę razy o mały włos nie zszedłem ze świata, bo sobie właśnie smacznie spałem pod kołderką z pierza, która mnie uczulała i powodowała bezdechy. Twoim obowiązkiem
@mojemacki:
Tym wpisem pomogłeś bardziej niż poprzednimi.