Wpis z mikrobloga

@CkFan: w 1.8T (i z tego co wiem w 2.0 tak samo) są dwa wałki rozrządu spięte łańcuchem i jest napinacz elektrohydaruliczny który odpowiada za odpowienie ustawienie tego łańcucha. Z czasem (jakieś 200kkm) się zużywa i trzeba go wymienić. To nie jest główny napęd rozrządu który jest na pasku i jego wymiana to standardowe 600-1000pln zależnie od części i warsztatu.
@rudy9210: To sie eksperci #!$%@? do Ciebie ( ͡° ͜ʖ ͡°) oby sie nie psuł!!! Ps. Mirasy - dwa lata zbierania, no coz... Nie każdy zarabia jak.programista i niestety przeciętny (mlody) czlowiek czesto tyle zbiera na samochód!
@jaceks653: O jakiej wadzie fabrycznej mówisz? To że zjada mnóstwo oleju to fakt ale nie słyszałem o wadzie. Z czym jest ona związana?
@Mithrindil: Sam mam 2.0, jeśli chodzi o wymianę tarcze+klocki przód to koszt z robocizną okolo 600 zł. Niedawno miałem wymianę końcówek drążka kierowniczego, tulejek w wahaczach i nawet łącznie mi tak nie wyszło. Trochę wysoka cena co napisałeś mimo tego, że moje elementy były z średniej półki.