Wpis z mikrobloga

@kthxbai1: Nie wiem jakimi jeździłeś wersjami silnikowymi, ale jak dla mnie Passat to ponton, a Audi ze sportowym i obniżonym zawieszeniem i 4x4 prowadzi się już zdecydowanie lepiej. Jeździłem RS3 i RS7 czy też zwykłą A6 z dieslem i jeździło mi się tym bardzo dobrze. Zgadzam się przy tym że BMW prowadzi się lepiej, a mi osobiście marzy się M3 e92... Lexus z lepszą jakością wykończenia? Po raz kolejny kwestia gustu.
@Marek_Kodrat bardzo dobry montaż i jakość materiałów w środku z najwyższej półki. Miałem a3 z 98 1.9tdi 110 kucy ,wyciszony pięknie, skóry bananowe , komputer pełen, elektryka klimatronic. Nic więcej nie.moglem wymagać od auta. Dynamika dobra, spalanie minimalne, rekord na jednym tankowaniu 1390km, dobre prowadzenie w zakrętach,wygoda w srodku. Dobrze go wspominam naprawdę. Fakt,golfa kupił bym kilka tysięcy taniej, ale audi po trzech latach sprzedałem z niewielką stratą.
@Marek_Kodrat: Też nie rozumiem fenomenu Audi. Ale rozumiem fenomen BMW i Merca. Tylny napęd. Przez 99% czasu te ficzer jest bez znaczenia, ale jak przychodzi ten jeden dzień, to się jarasz niemożebnie. Quattro nie daje frajdy. Owszem, wyrywa jak dzikie, ale frajda w tym żadna.

Audi z quattro pozwala szybko jechać. Bardzo szybko. Sprawia, że czujesz się doskonałym kierowcą. Auta z RWD z kolei sprawiają, że się ich lekko obawiasz, że
@Marek_Kodrat: 2017 Audi A4 ma takie same zaciecie sportowe jak 2016 BMW 3 Series, plus ma adaptacyjne zawieszenie ktore jest duzo wygodniejsze, wiec wlasciwie to #!$%@? pan. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
BMW to nie sa dzisiaj E46 a audi nie skonczylo sie na modelach z 2001.
Zebrał się tutaj fanklub Audi i BMW. @Marek_Kodrat powiem ci tak, jak nie czujesz Audi to kup BMW i tyle. Czego byś nie kupił to w Audi będziesz Januszem, a w BMW Sebixem, normalni tymi autami nie jeżdżą, no chyba że grupa niemieckich panów, bo ich stać, reszta musi być z którejś z tych grup.

Bawi mnie, kiedy ludzie myślą ze BMW albo Audi z seryjnych produkcji dla ludu, to auta sportowe,
nie dokładnie ten sam ale bardzo podobny i niesamowicie mocny i nie mający 10 litrów pojemności bo bmw tyle potrzebuje żeby moce uzyskiwać sensowne :D


@amath: przecież to jest czyste kłamstwo, mówisz o rzędowych piątkach turbo (np audi s2-2.2L 220/230KM) które mając turbo miały podobne osiągi z litra co wolnossące bmw (m3 e30-2.3l 195/215KM)
audi 100 4.2 miało 280KM a bmw e34 3.8L miało 340KM
@amath: no to ciężko porównać jak rs2 miało 2.2l turbo a bmw miało 3.8 NA, stawiając drzwi w drzwi silniki niedoładowane audi zawsze było w tyle
@MrRadian:

- zamienniki do samochodów VAG działają w BMW to loteria,

typowy janusz z polski Z

auto prestiżowe żeby się sąsiedzi obsrali, władca pierścieni itp. ale jedzie na zamiennikach bo go nie stać na utrzymanie tak zwanego samochodu "premium"

top kek xD

- jeździłem citroenami, oplami a nawet fiatami czy focusami i według mnie wykonanie, komfort czy nawet cisza w trakcie podróży to przepaść do Audi czy BMW lub Mercedesa.


no,
@kthxbai1: nie no racja, absolutnie się z tobą zgadzam, prawdziwy prestiż były kiedy kupowałbym części z ASO i płacił 3 razy drożej, mimo tej samej funkcji i jakości co zamienniki. Wtedy dopiero jest pełen prestiż.

Nawet nie wdaje się w zbędne wymiany zdań, jak tata przestanie ci kupować części to wtedy pogadamy.
@MrRadian:

prawdziwy prestiż były kiedy kupowałbym części z ASO i płacił 3 razy drożej, mimo tej samej funkcji i jakości co zamienniki.

nie rozśmieszaj mnie. Albo trollujesz albo nie masz pojęcia o czym piszesz, albo jeździsz seicento i tam faktycznie być może zamienniki mają "tę samą funkcję i jakość" xD

jak tata przestanie ci kupować części to wtedy pogadamy

sam utrzymuję auto segmentu E z 6 cylindrową benzyną i nie