Wpis z mikrobloga

@pb-enz:
Wejdzie wjedzie, bez problemu. To tylko 12 mm róznicy, tymczasem dopuszczalne róznice opon zazwyczaj to ok 30 mm np: 195/65 lub 225/45.
Pytanie tylko, czy dając na zewnatrz, nie będzie bardziej obciązało zawieszenia.
@text Musisz przymierzyć sobie tą felge, ale myślę że 50et będzie opierać się o zawieszenie i zacisk hamulcowy. Czy aby na pewno ogarniasz te et? Bo zacząłeś mi tłumaczyć na przykładzie opony. A 12mm to jest bardzo dużo (kwestia wejdzie albo nie). A jakie masz auto?
@text: nie chodzi o różnice opon, tylko o różnicę w osadzeniu felgi.
Jeżeli chodzi Ci o szerokość opony (felgi) to możesz się bawić w takie rozmiary na jakie Ci pozwala nadkole. Tylko musisz sobie przekalkulować osadzenie, żeby koło ładnie siedziało w nadkolu i nie obcierało o nic.

Najlepiej jest przymierzyć felgę w aucie - rozwiązuje to wszystkie problemy.
Najbezpieczniej jest przekalkulować osadzenie w kalkulatorze względem aktualnej felgi (i tego ile miejsca
@text:
np. dla Taty auta dla felgi 7J x 15 można założyć felgę o ET od 35 do 44 więc jest możliwość wachlowania tylko w granicy 9mm.
I myślę że felga o tych rozmiarach z osadzeniem ET=33, 34 mogła by już nie pasować, tak samo jak z ET = 47, 48

Założyłem 7J x 15 ET 35 i wygląda tak jak na fotce.
Miejsca za dużo w stronę błotnika nie ma.
pb-enz - @text: 
np. dla Taty auta dla felgi 7J x 15 można założyć felgę o ET od 35 ...

źródło: comment_UNoVpiBzIu1kbG8GJssuTbtksmImrIFG.jpg

Pobierz