Wpis z mikrobloga

Porsche Panemara Turbo S e-hybrid 971 (2017 - ...)
4,0l V8 twinturbo 550KM + electric 136KM => 686KM
0-100 km/h -3,4s

Topowa i najmocniejsza wersja nowej Panamery. Osiągami bije na głowę 911 Carrera 4 GTS ( ͡° ͜ʖ ͡°). Nie dziwne że trzeba za nią słono zapłacić - 903 630 zł.
A jakby komuś brakowało miejsca na nogi oferowana jest jeszcze wersja Executive przedłużona o 150mm, droższa o jedyne 65k PLN.

Producent deklaruje spalanie w "cyklu łączonym" na poziomie 2,9 (l/100 km) .
Coś czuje, że przy tej mocy zbliżenie się do dwu-krotności tej wartości jest nierealne ( ͡° ͜ʖ ͡°)

------------------------------------------------------------------------

#carpedia - czyli moje spoty z jakimś dodatkowym opisem <--- obserwuj/czarnolistuj

#carspotting #carboners #porsche #panamera #turbos #ehybrid #warszawa #vagboners #v8
superduck - Porsche Panemara Turbo S e-hybrid 971 (2017 - ...)
4,0l V8 twinturbo 550K...

źródło: comment_mBeG7p6FwJvfLhEXJKIvJnYTuRYkIFzU.jpg

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@superduck pomiar spalania w hybrydach to w ogóle jakiś żart, tam normą jest, że z silnika spalinowego korzysta się jak najmniej i nie przejmujesz się ładowaniem akumulatorów. To jest o stopień dalej od prawdziwej jazdy miejskiej niż przy spalinowych gdzie niektórzy już przełamują o ponad połowę
  • Odpowiedz