Aktywne Wpisy
Fifth_Element +771
Jeśli ten wpis osiągnie dzisiaj 243 plusy, to dorysuję kolejny poziom trójkąta sierpińskiego. Będę to robił codziennie (ale nie w weekend) aż do momentu, kiedy nie zbierze się odpowiednia liczba plusów lub wyrzucą mnie z roboty.
#glupiewykopowezabawy #informatyka #matematyka #trojkatsierpinskiego
#glupiewykopowezabawy #informatyka #matematyka #trojkatsierpinskiego
DaVinciEnjoyer53 +12
#blackpill #incel #p0lka miałem się za przegrywa ważąć 125kg , teraz waże 98 i wiecie co? laska przeciętna która jak miałem 125 kg mnie zghostowała na tinderze teraz pisze 5 zdań kiedy ja pisze jedno i nawet sama mi pisze czy chce się spotkać ... XD ten przegryw to może troche serio mit i jest jeszcze szansa dla niektórych tutaj
Robiłem większe zakupy i tak się złożyło, że wziąłem m.in. więcej napoi w zgrzewkach.
Tak jak zawsze wziąłem jedną zgrzewkę i powiedziałem kasjerce, żeby policzyła też te co zostały w wózku - ot wygoda dla mnie i dla niej. Ta nabiła produkty, ale potem opuściła stanowisko i zaczęła podnosić i przeglądać zgrzewki w wózku, szukając lewego batonika, który być może przemyciłem między nimi. Niby stwierdziła, że taka jej praca, ale poczułem się urażony tym, że jak jakiś złodziej zostałem potraktowany - nie lubię takiego przeszukiwania - mamy XXI od czego są bramki?. Idę do samochodu, umieściłem zakupy w bagażniku i zacząłem przeglądać, czy zakupy zgadzają z tym co jest na paragonie - rzadko to robię, bo zakładam, że tak duży market jak Kaufland nie oszukuje klientów, ale skoro Kaufland mi tak robi, to ja im też.
I co się okazało? "Oszukali" mnie na 10zł, bo kupiłem dwie paczki steków - które według ceny na półce powinny kosztować 19.99zł/op., a na paragonie okazało się, że jedna paczka kosztuje 24.99zł. Najpierw obejrzałem opakowanie zestekami ze wszystkich stron - bo myślę, może tam jest więcej niż 300g i dlatego większa cena... gdzie tam... ;]
Poszedłem na salę - zrobiłem zdjęcie stekom i ich ceną i wróciłem złożyć reklamację na dziale obsługi klienta - i Pani po upewnieniu się (pomimo pokazania zdjęcia i tak się przeszła się zobaczyć), wykonaniu dwóch telefonów przyznała mi rację i wyrównała różnicę.
Nieładnie, Panie Dieter Schwarz, NIEŁADNIE - takie traktowanie klientów jak złodziei - zacznijcie od siebie najpierw - ciekawe ile innych nieświadomych klientów kupiło przepłacone steki (╯︵╰,)
Biedronka się wycwaniła i ceny winduje albo kombinuje z promocjami - to przeniosłem się do Kauflandu a tu takie coś.
Na dowód historii w załączeniu przesyłam zdjęcie jakie pokazałem na obsłudze klienta + skan zastępczego paragonu jaki dostałem.
#januszebiznesu #zalesie #afera #smutnazaba #kaufland #promocje #gownoburza #oszukujo #biedronka
A wy panowie aby nie pracujecie w Kauflandzie? Nie ma się czego wstydzić. Pytam z ciekawości, bo takie kolokwializmy stosujecie, że od razu tyłek bliżej ściany przysunąłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W sprawie @kocury powiem tak - gdyby nie zbieg tych dwóch spraw tj. sprawdzenia wózka
@wkto: no nie wiem... chyba ktoś musiałby się porządnie rozłościć i sprawa by musiała trafić na wokandę - wątpię, żeby market chciał zwrócić różnicę cenową, jak na metce jest okres trwania promocji.
@ZwirekBentonitowy: wtedy to byłaby główna z płomieniem.
@Simfecstio: zdecydowanie odwrotnie. Zaniżone cenówki w niektórych sklepach potrafią wisieć nawet tydzień po promocji - czyli sklep zarobi w tym czasie na masie klientów, którzy kupią tylko dlatego, że myśleli, że jest tanio, a nie było. Więc sklep nie ma żadnej straty, tylko zysk, nawet jeśli
@wkto: niech młodsze pokolenie też wie o co chodzi - dołączam filmik ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A
@Guardis: na 10 zł i zaraz tam oszukać - przecież to ZWYKŁA POMYŁKA ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Simfecstio: powodzenia błędu w szukaniu na paragonie z 20stoma produktami i więcej. Założę się, że @kocury by nie zwrócił uwagi nawet, gdyby nie przypadek - zabiegani ludzie często nawet nie
@Simfecstio: Moim zdaniem jest tak bardzo często, np. jakiś produkt, powiedzmy w atrakcyjnej cenie, cena rzucająca się w oczy, a obok drogi produkt, z tej samej kategorii, ludzie biorą ten drogi, myśląc, że cena to ta niska :| Nie wiem czy piszę w sposób zrozumiały xD Ale często się spotykam z takim czymś.
@Leninzone: Proszę? Nie zrobiłem awantury ani kasjerce, ani pani w biurze obsługi klienta - przecież wiem, że oni są na końcu tego łańcucha. "Niesmak" zachowałem dla siebie i nic na wykopie nie pisałbym, gdyby akurat na paragonie nie trafił się
Żabka jest za droga, Biedronka się wycwaniła i nie jest już tania - w mojej ocenie zaczęła żerować na utartej opinii, że mają niskie ceny, a to coraz bardziej mija się z prawdą.
Kauflanda polubiłem za niskie ceny - oczywiście trzeba uważać, bo sporo pułapek zastawili - ale, że na paragonie mi wykręcą taki numer, to się nie spodziewałem - tylko przypadek