Wpis z mikrobloga

#laptopy #komputery
Stoję przed wyborem, który ujrzycie w ankiecie. Studiuję informatykę i nie wiem na co się zdecydować. Dosyć istotny jest dla mnie też czas na baterii, a GPD Pocket ma deklarowane 12h. Wszelkie komentarze mile widziane. Proszę o pomoc[]

Jaką opcję wybrać?

  • Mocniejszy laptop 50.0% (17)
  • Mały sprzęt (GPD Pocket) + mocna stacjonarka 50.0% (17)

Oddanych głosów: 34

  • 20
@ziorkie:
1. Co będziesz robił na tym kompie? To że studiujesz informatykę niewiele mówi...
2. Czy będziesz musiał go przewozić? Gdzie będziesz mieszkać w czasie studiów - w domu czy w akademiku?
@4833478: 1)Mobilnie brałbym na uczelnię i klepał kod pewnie podczas przejazdów gdziekolwiek lub gdybym zjeżdżał do domu na weekend po słoiki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2)Mieszkam w wynajmowanym mieszkaniu
@ziorkie: Ja jakiś czas temu stałem przed podobnym wyborem ale chodziło o wielkość a nie moc obliczeniową. Kupiłem laptopa Lenovo z dobrym ekranem 17" FHD za jakieś 2500zł do domu oraz jakiś tani 11" Acer za 800zł do noszenia. Opcją którą odrzuciłem było kupno może trochę lepszego 15" do używania w domu i noszenia. Jestem bardzo zadowolony z tej decyzji. Ten duży laptop do częstego noszenia się w ogóle nie nadaje
@ziorkie: To zależy od konkretnego przypadku, ale ja z takiego rozdzielenia jestem zadowolony. Jak kupowałem tego małego laptopa to też zastanawiałem się czy nie wziąć jakiegoś lepszego albo tabletu z klawiaturą ale zdecydowałem się na zwykły prosty laptop którym nie będzie szkoda szastać w plecaku - to też była dobra decyzja.
@ziorkie: właśnie robie na prace inż rozwiązanie dla ciebie, nie musiał byś kupować GPD Pocket czy innych laptopów... możesz dokupić do telefonu bezprzewodowy 13 calowy ekran + klawiaturę bt z myszką cena jakieś 400-500 zł
Dosyć istotny jest dla mnie też czas na baterii, a GPD Pocket ma deklarowane 12h.