Aktywne Wpisy
1983 +426
Znajoma załatwiała sprawę w jednym z warszawskich sądów. Potrzebna była opłata, którą można wpłacić przez internet, a urzędniczce pokazuje się uzyskany kod QR na ekranie telefonu. Urzędniczka skanuje kod i sprawa opłaty jest załatwiona. Znajoma podchodzi do okienka z kodem QR.
Urzędniczka: "Ale to musi być wydrukowane",
Znajoma: "Ale chyba w tych kodach QR chodzi o to, że nie trzeba drukować, tylko wystarczy zaskanować kod",
Urzędniczka: "Proszę pani, chyba ja wiem lepiej,
Urzędniczka: "Ale to musi być wydrukowane",
Znajoma: "Ale chyba w tych kodach QR chodzi o to, że nie trzeba drukować, tylko wystarczy zaskanować kod",
Urzędniczka: "Proszę pani, chyba ja wiem lepiej,
missdaytona +269
Jakiś czas temu udało mi się odstawić ssri i całkowicie zrezygnować z alkoholu, a dziś od psychoterapeutki usłyszałam, że mam się zastanowić, czy ja w ogóle mam jeszcze nad czym pracować, bo widzi po mnie taką zmianę, że sama się zastanawia czy jest sens, żebym jeszcze przychodziła.
Super humor mam, musiałam się pochwalić ʕ•ᴥ•ʔ
#chwalesie #wygryw #depresja #psychoterapia
Super humor mam, musiałam się pochwalić ʕ•ᴥ•ʔ
#chwalesie #wygryw #depresja #psychoterapia
Możliwe, że słyszeliście o Project Borealis. Robią oni adaptację HL3 (lub HL2:EP3) na silniku Unreal Engine.
https://www.youtube.com/watch?v=wNYDwY1lsFQ
Jestem głównym developerem Boreal Alyph, adaptacji HL3 na oryginalnym, klasycznym silniku Source Engine. Pracujemy nad naszą grą od wydania fabuły HL3 przez Marca Laidlawa pod koniec sierpnia ubiegłego roku. Nasza drużyna to 18 osób z całego świata (z czego dwóch polaków na czele, jako liderzy!), pracujemy w pocie sił niemalże codziennie i porozumiewamy się przez Discorda oddzielonego na miejsce dla "fanów" i dla członków drużyny. Celem naszej gry jest pełne odnowienie silnika i jego mechanik na dzisiejsze standardy, a przede wszystkim stworzenie gry, która w niezapomniany sposób zarysuje zakończenie serii Half-Life, na jakie zasługujemy od wielu lat.
W tym miejscu chciałbym Wam zaproponować śledzenie naszych działań, jak i zainteresowanych gamedevem o zaaplikowanie do naszej freelancerskiej drużyny. Więcej info znajdziecie na naszym Discordzie i reddicie. Poszukujemy wszystkich, w każdej dziedzinie gamedevu: czy zajmujesz się programowaniem, tworzeniem modeli 3D, concept artami, czy nawet masz spoko głos i ciekawy akcent na aktora głosowego? A może #rozowypasek na aktorkę głosową? Byłoby miło, jakbym zobaczył parę Mirków na naszym Discordzie - prowadzimy go po angielsku, więc się opamiętajcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Podkreślam, że nie jesteśmy konkurencją dla Project Borealis, tylko przyjaznym projektem z innym celem, ale podobną tematyką. Polecam jednak odwiedzenie naszego projektu, jako iż jest dowodzony przez dwóch sympatycznych polskich kolegów ᕦ(òóˇ)ᕤ
Zamieszczam też nasz filmik z ostatnim updatem i obiecane linki wcześniej. Dziękuję za uwagę kochani!
Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=wNYDwY1lsFQ
Discord: http://discord.gg/GczZ6S8
Reddit: https://www.reddit.com/r/keepawayfromfire/
Arkusz do wypełnienia dla zainteresowanych: https://goo.gl/forms/uqMpAlRCiDNqJLNi2
Z pozdrowieniami,
drużyna Keep Away From Fire
@dracul ja też chciałem zaproponować założenie tu tagu :D