Wpis z mikrobloga

Przerabiam na razie freecodecamp.org, dzisiaj może skończę podstawy html i css, od jutra jest responsywny design z bootstrap. Chce szybko dojść do jquery bo w tym w ogóle jestem zielony i zobaczę czy to dla mnie.

Z kolei w #python chciałbym zrobić mały projekt z wykorzystaniem jakiegoś api. Myślałem o serach console, czyli połączyć się ze zweryfikowaną stroną i wyciągnąć dane. Tylko co dalej można by z tym zrobić. System pod seo, np. ze sprawdzaniem pozycji, ale na rynku tego już jest sporo, poza tym dzisiaj wymaga to prywatnych proxy i ciągłe śledzenie zmian w google.

W moim regionie w ogóle nie ma ofert na Pythonie, jedynie kilka znalazłem w zakresie Data Scientist, ale coś mi się wydaje, że w ogóle jest wysoki próg wejścia w tej branży. Czy ktoś tu specjalizuje się w #bigdata #datascience ?

Dużo ofert jest z Javy, ale nie mogę tak co chwilę zaczynać coś nowego xD Choć może w końcu bym trafił coś idealnego dla siebie. Tutaj dla przykładu oferta, którą znalazłem z Javy http://stellenanzeige.monster.de/java-anwendungsentwickler-m-w-job-neuss-nordrhein-westfalen-185462051.aspx?mescoid=1500127001001&jobPosition=13
według mnie z dość niskimi wymaganiami.

A tu Data Scientist http://stellenanzeige.monster.de/data-scientist-m-w-job-d%C3%BCsseldorf-nordrhein-westfalen-deutschland-192495591.aspx?mescoid=1900267001001&jobPosition=2

Nie jest tak, że skupiam się teraz na wyszukiwaniu ofert pracy, znając ledwo podstawy programowania, ale też chcę ocenić jakie są szanse w danej technologii, by wybrać jakiś kierunek.

#tataprogramuje #naukaprogramowania #programowanie
  • 10
@Lampartini: W Polsce też poza Warszawą bez doświadczenia raczej ciężko dostać pracę w tym języku.