Wpis z mikrobloga

Mirki co się #!$%@?ło ( ͡ ͜ʖ ͡) W najzimniejszą niedzielę tej zimy kupiłem takie oto muzeum wspomnień. Dla większości osób może to być głupi zakup, jednak dla mnie jest to coś więcej - moim pierwszym autem był dokładnie taki sam polonez, w tym samym kolorze i z tego samego rocznika (1992 - wąskie caro). Udało mi się go kupić za śmieszny pieniążek od starszego pana po udarze który już nie dawał rady nim jeździć. Przejechane 86 tysięcy, brak gazu i haka - ogólnie zadbana sztuka. Przejechałem nim w trasie 250 km bez żadnego wysiłku.
Za tysiąc złotówek kupiłem oryginalne koła O.Z. i kilka pierdół we wnętrzu które trzeba wymienić, ogólnie jaram się jak głupi i nie mogę doczekać się urlopu aby się nim zająć, gdyż stoi sobie w garażu i czeka na niedzielne przejażdżki ((oo))

#czarneblachy #pierwsze4kola #chwalesie #pokazauto #polonez
kierowcakumbajna - Mirki co się #!$%@?ło (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) W najzimniejszą niedzielę tej z...

źródło: comment_ffzVLKhZVSpXLECRg27BWNvj0zqJe9jX.jpg

Pobierz
  • 86
  • Odpowiedz
@PanKracy582: Nic, bo ja mam podobnie xD Po prostu uważam, że najeżdżanie na ludzi w Internecie przez to, że pozbywają się (ich własnego) kawałka metalu, tym bardziej, gdy nie mają wiedzy na temat legalnego zachowywania go jest śmieszne, żeby nie powiedzieć żałosne...
A co jeżdżenia Polonezem na co dzień, to obstawiam, że Carówką i tak jest lepiej niż moim Truckiem, który niby ma twarde zawieszenie, ale zerową dynamikę w porównaniu z
  • Odpowiedz
@kierowcakumbajna Zdumiewająco dobrze się zbiera bo to wersja z mostem o przełożeniu 4.1, czyli jeszcze taki jak w Borku i przejściówce, do tego 1.6 na gaźniku i pewnie 87 KM czyli najmocniejsza wersja silnika OHV. Od szerokiego Caro zaczęły się mosty 3.9 które zamuliły ten silnik. Jedynym szerokim mostem z 4.1 była wersja 1.5 GLi (jednopunkt Abimex), 1.6 GLi (Abimex) i 1.6 GLE (gaźnik) na szerokim rozstawie niestety zdławiono mostem 3.9.

BTW
  • Odpowiedz
@kierowcakumbajna Zapomniałem o najważniejszym! Widzę że wiesz co dobre. Kupione O.Z.-tki, choć za chore pieniądze to takie są dzisiejsze realia, a to najlepsze seryjne kółka. Kolektor rurowy z GSi też dobry smaczek, nie zaszkodzi na pewno! :) Gratki za zakup i pozdrowienia od FSO-maniaka.
  • Odpowiedz
@wysuszony W tych wersjach Poldka liczniki przeskakują co 99 999 km więc nikt nie musiałby nic kręcić ale... po stanie tego egzemplarza nawet po tych kilku zdjęciach widać że 86 000 km jest jak najbardziej wiarygodne a @dupasmoka nie ma pojęcia chyba jak wyglądają zajeżdżone szroty a jak niskoprzebiegowe cukierki jak ten. ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
tak pytam bo wiem że, poldki mają mały promień skrętu


@AdNoctum: ponoć tak, ale może po prostu jeszcze nie znalazł się taki pakier, by do końca dokręcić kierownicą (bez wspomagania) ;)
  • Odpowiedz
@davidoff_OB: Bo rover to kosiarka, lubi kręcić się wysoko, taka jego charakterystyka, zupełnie inna niż OHV, której zakres obrotów użytecznych jest bardzo wąski. Co nie zmienia faktu, że OHV z mostem 4.3 też zaczyna jechać niemal tak jak rover (do pewnego momentu oczywiście, bo jednak 75-84 KM a 103 KM robi różnicę, na papierze w momencie obrotowym jednak nie ma już takiej różnicy - 1.6 GSi 132 Nm vs. rover 130
  • Odpowiedz