Wpis z mikrobloga

#praca #januszebiznesu #rowery

Klient przez półtora tygodnia zawraca dupę i zabiera czas, który możnaby poświęcić dla innych klientów. Sprowadzamy mu rower, kupuje go, odbiera, a po dwóch dniach pisze maila z historią życia, która na pewno Was urzeknie ;) :

"Witam,
W sprawie [nazwaroweru] zakupionego wczoraj.
Nie chodzi o dywagacje nad rozmiarem tym razem, bo jest OK
Wniosek końcowy jest taki, że w ogóle nie chce roweru nawet jakby był zrobiony specjalnie
dla mnie..
Rozglądam się za jednośladem, ale turystyczne moto to jest coś czego na pewno potrzebuje
teraz.
Do podjęcia ostatecznej decyzji, całkiem słusznie namówiła mnie narzeczona.
3 lata temu jak kupiłem Kross'a to pojeździłem dwa miesiące i musiałem oddać za prawie pół
ceny bo kompletnie mi się to znudziło.
Tutaj będzie podobnie coś czuje, chyba potrzebowałem poczuć, że go mam i przekonać się,
że rowery jednak nie są dla mnie na razie jakkolwiek fajny by nie był.
Nie widzę sensu przejechania 200 km znudzenia się i oddania roweru za darmo później.
Koła przedniego nawet nie dokręcałem jeszcze po transporcie, nie robiłem żadnych
przejadżek oprócz tych pod sklepem także zapewniam że jest idealny taki sam
Wiem że robię z siebie idiote i będzie ciężko, ale muszę zapytać zanim zacznę szukać
desperacko klienta jeśli macie możliwość go przyjąć do oddam ze stratą za mniejszą kwotę
np. 2k
chociażby za fatygę, wysiłek i zawracanie głowy.
Pozdr,
[dla dobra historii: Janusz]"
  • 7
@Karolcia83: "Witam. Bardzo nam przykro ale nie przyjmujemy zwrotów zakupionych u nas rowerów.

Zakupił Pan rower z bardzo dużym rabatem. Jako sprzedawcy poświęciliśmy Panu swój czas, który mógł być wykorzystany na inne transakcje.

Na pewno znajdzie Pan nabywce wystawiając rower na portale aukcyjne, myślę, że w podobnej kwocie za ile rower został zakupiony."
@LublinKononowicza: Niestety "na zamówienie" przez internet dotyczy towarów specjalnie produkowanych, "spersonalizowanych". Jeśli dany rozmiar roweru jest dostępny ogólnie u dystrybutora i byłaby możliwość zakupu go przez internet, niestety byłaby tu możliwość zwrotu także jest możliwa, nawet przy rozmiarach typu XL, czy XS, których praktycznie nikt nie kupuje. Ustawa trochę jest niedoprecyzowana i raczej działa na korzyść klienta. Ta "personalizacja" dotyczy bardziej np. koszulek z własnym wydrukiem na zamówienie. Jeśli jednak na