Aktywne Wpisy
WiecznyBak_79 +145
Siema mirasy
Uratujcie moje studencką dupę, potrzebuje jeszcze minium 40 ludzi do mojej ankiety, która będzie mi potrzebna do licencjatu. Sprawa o tyle pilna że zostało mi tylko opis analizy w licencjacie i wstęp/zakończenie. Aby nie było, że tylko chce to od siebie dam dla wylosowanej osoby która dała plusa bliczka na kebsika + colcke/ malboraska.
Z góry dziękuje <3
https://forms.gle/RdwdVbqjxKHteTc29
#studia #studbaza #lodz #pracalicencjacka
Uratujcie moje studencką dupę, potrzebuje jeszcze minium 40 ludzi do mojej ankiety, która będzie mi potrzebna do licencjatu. Sprawa o tyle pilna że zostało mi tylko opis analizy w licencjacie i wstęp/zakończenie. Aby nie było, że tylko chce to od siebie dam dla wylosowanej osoby która dała plusa bliczka na kebsika + colcke/ malboraska.
Z góry dziękuje <3
https://forms.gle/RdwdVbqjxKHteTc29
#studia #studbaza #lodz #pracalicencjacka

3033540 +61
źródło: temp_file1177199907323629866
Pobierz




@switch: DV raczej może co najwyżej obniżyć ciśnienie jeśli będzie nieszlne. Chyba że trochę upuszcza i sterownik silnika nie może sobie poradzić z utrzymaniem ciśnienia jakie chce.
Zobacz w jakim stanie są przewody od N75 (czasem lubi się naderwać przewód przy rurze od powietrza więc posprawdzaj pod osłonami termicznymi).
DV łatwo się wyjmuje i możesz sprawdzić wyjętym i zaślepionymi wężami jak będzie jechać. Tylko
Dziwne że nie złapało ci błędu przeładowania. Ja chyba bym proponował podmienić n75 na inne albo zrobić bypass (połączyć ze sobą węże od n75) i zobaczyć czy wtedy nie będzie przeładowywać. Tak połączone węże powinny dawać ciśnienie 0,3Bara. Podobny efekt da
Tylko jak powietrze gdzieś ucieka to będzie też przylewać silnik bo będzie podawać paliwo do powietrza które nie trafia do silnika.