Wpis z mikrobloga

Zuzanna 22 Warszawa

Zgłoszenie nr 288 z dnia 2018-07-15 23:46:10

Imię: Zuzanna
Wiek: 22
Miejscowość: Warszawa
Kim jestem?
Anon lvl 22 here ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Studiuję zaocznie, pracuje w swojej branży, ale myślę bardzo poważnie nad trochę czym innym. Ostatecznie chcę mieć tytuł inżyniera. Jeśli uwielbiasz Lema, bądź Kinga to już plus dla Ciebie :) Mówią, że jestem zabawna, jeśli chodzi o śmianie się z własnych żartów - to na pewno tak. Śmieję się z sama z swojej głupoty, myślę, że zbyt optymistycznie podchodzę do życia. Czy to zaleta? Często definitywnie nie :D

Wygląd
Ogólnie ubieram się na czarno, ale nie na tyle by to raziło w oczy. Fałszywe tunele, często trampki (czytaj vansy) i dużo za duże bluzy. Żaden ze mnie streetwearowiec, więc spokojnie. Może być problem że jestem bardzo blisko 180 cm, ale na wykopie podobno sami +180, co problemem nie powinno być, prawda?
Też żeby uspokoić część z was - nie potrzebuję zrzucać dodatkowych kilogramów xD

Zainteresowania
Szerokie pojęte strefy sci-fi, astrofizyki czy po prostu spraw z związanych z kosmosem, stąd ten Lem :) Siedzę dosyć mocno w technologii, bardzo poważnie myślę nad polubieniem się bardziej z mechatroniką, bądź samą elektroniką. Pani "kiedyś" inżynier. Góry, klify, Irlandzkie bary - tak, tak i jeszcze raz tak.
Często potrzebuję odpocząć w swojej piwnicy przy filmie czy książce, można powiedzieć, że dosyć stresującą pracę mam. Ale wyciągnąć gdzieś można mnie zawsze :)

Czego oczekuję?
Nie interesuje mnie to kim jesteś i co robisz w życiu, liczy się tylko tyle ile jesteś w stanie wypić piw z kolegami.
A tak na poważnie, jestem dosyć wyrozumiała, ciężko powiedzieć czego dokładnie oczekuję. Myślę, że długiej i stabilnej relacji z kimś z kim będę mogła się dogadywać na wielu płaszczyznach.

Jak wyobrażam sobie idealny dzień z drugą połówką?
Idealny dzień z drugą połówką? Irlandia, klify, a potem jakiś klimatyczny bar. Może być w Galway!