Aktywne Wpisy
Ytarka +133
No to co, ja idę spać, bo jeszcze przecież Sylwester dziś, a Wam życzę, żeby w ciągu następnego roku spełniło się przynajmniej jedno z Waszych ważnych marzeń. Bo mi się w tym, spełniło kilka i zamierzam podtrzymać tę passę.
Dziękuję za uwagę, dobranoc.
#sylwesterzwykopem #pokazmorde
Dziękuję za uwagę, dobranoc.
#sylwesterzwykopem #pokazmorde
WielkiNos +123
Oceńcie outficik na dzisiejszą noc ( ͡º ͜ʖ͡º)
Czas na kolejny wpis o kulisach tworzenia MMORPGa z serii “100 dzienników challenge Na Przekór Wszystkiemu”! Dzisiejszy temat:
Dziennik 10 – Balansowanie walki w MMORPG pod skill gracza
Od samego początku projektu chcieliśmy, żeby Gloria Victis była unikatowym doświadczeniem w średniowiecznym świecie. Zdecydowaliśmy się zatem na system walki non-target (ta, jesteśmy freakami na punkcie Mount & Blade), który promuje umiejętności samych graczy.
Postawiliśmy sobie za cel, żeby gracz na niskim poziomie i z kiepskimi itemkami mógł rozklepać ludków na endlevelu, jeśli wykaże się kozackim ogarem mechaniki i mega skillem. Założyliśmy więc, że gracz może wskoczyć do PVP i siać rozpierduchę już po ukończeniu startowych questów, czyli około 30. levela (na 100 możliwych). I ło panie, to działa! ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■ W skrócie – na combat designera zatrudniliśmy gracza, który rozkładał weteranów używając świeżo stworzonej postaci i startowych itemów. Epic. ( ಠ_ಠ)
No i do sedna – wypuściliśmy nowe wideło, które tłumaczy podstawy i bardziej zaawansowane mechaniki walki w Glorii Victis, które pozwalają na low-levelu poskładać graczy z endgame, jeśli masz w łapie skilla. Miłego oglądania!
“Świeżak” może pokonać przeciwnika na max levelu tylko dlatego, że według podstawowych założeń, poziom i wyposażenie są znacznie mniej istotne, niż umiejętności samego gracza. Podobne założenia znajdziecie w grach, które nas zainspirowały: Mount & Blade, Chivalry czy War of the Roses. Jest jednak pewien haczyk: są to gry z matchmakingiem, podczas gdy Gloria Victis to MMORPG. Co to zmienia dla twórców? O tym następnym razem!
Dzisiejsze #rozdajo wygrywa @Hababubu, przy następnym wpisie kolejne losowania klucza #steam do naszej gry spośród osób które będą plusowały ten wpis.
Zapraszam do obserwowania taga #gloriavictis, gdzie będziemy publikować w sumie sto podobnych tekstów!
Głowna strona
Steam
Facebook
Trailer gry
#gloriavictis #rozdajo #gamedev #praca #ciekawostki #dziendobry #programowanie #chwalesie #steam #gry #gruparatowaniapoziomu