Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, bylibyście zainteresowani codziennymi wpisami z ostatnich miesięcy developmentu gry? Jestem indie devem od 10 lat, i właśnie dopinamy w trzyosobowym zespole naszą ostatnią produkcję Fury Unleashed. Pewnie potrwa to jeszcze parę miesięcy, bo planujemy ją wydać jednocześnie na trzy konsole (Switch, PS4, Xbox One) w momencie wyjścia z Early Accessu, w którym jesteśmy od prawie dwóch lat.

Pracujemy w Unity, a sama gra jest platformer shooterem 2D z proceduralną generacja, którego akcja toczy się na kartach fikcyjnego komiksu "Fury Unleashed". Poniżej możecie zobaczyć fragment gameplayu - stawiamy spory nacisk na to, żeby grało się dynamicznie i z pazurem, i opłacało się wpadać we wrogów i siać zniszczenie.

Pisałbym zarówno od strony nieco technicznej, jak i produkcyjno-biznesowej, z założeniem, żeby wrzucać jak najwięcej ciekawostek. Jeśli jesteście zainteresowani tematem - zostawcie plusa. Oczywiście w miarę możliwości będę się też starał odpowiadać na pytania w komentarzach.

Pozdrówki i Szczęśliwego Nowego Roku wszystkim czytającym ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#gamedev #gry #chwalesie
Madras - Hej Mirki, bylibyście zainteresowani codziennymi wpisami z ostatnich miesięc...
  • 2
wpisami z ostatnich miesięcy developmentu gry? Jestem indie devem od 10 lat, i właśnie dopinamy w trzyosobowym zespole naszą ostatni


@Madras: Pamiętam jeszcze jak gra nazywała się Badass Hero. Chętnie bym poczytał ciekawostki z produkcji. Trudno było dostać devkit switcha?
@F-13: Zainteresowanie widzę, że jest dosyć symboliczne, więc raczej spasujemy, bo i tak roboty jest jeszcze po uszy. Co do devkitów - nam poszło raczej gładko, bo na targach gamescom podszedł do nas ktoś z Nintendo i już mieliśmy jakiś kontakt. Wystarczyło się potem zarejestrować, poczekać, pingnąć nasz kontakt, zamówić devkit i znowu poczekać - całość jakieś trzy miesiące. Z tego co słyszałem od znajomych devów, to niektórzy mieli z tym