Wpis z mikrobloga

TL;DR Chwalę firmę DJI ARS za nienaganną obsługę klienta. Inpost zgubił moją paczkę, oni mi pomogli, a nawet błąd Inpostu wzięli na siebie.

Mirabelki i Mirki!

W dobie afer związanych z nierzetelną obsługą klienta, muszę napisać coś pozytywnego. Bo nie każdy jest zły, ale niestety znacznie częściej ostrzegamy i krytykujemy, niż chwalimy.

12.12.2018. kupiłem na Aledrogo gimbala DJI Osmo Mobile 2 w firmie DJI ARS (SmA-DJI). Pod choinkę dostałem innego gimbala, więc tego pierwszego postanowiłem zwrócić zgodnie z przysługującym mi prawem odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Jako że jestem „szczęśliwym” posiadaczem opcji SMART, zwrot był łatwy i darmowy. Jedyne co trzeba zrobić, to przeklikać formularz, napisać na kartonie wygenerowany numer i odstawić paczkę w Paczkomacie. Wszystko poszło gładko.

Ponieważ DJI ARS nie odzywał się do mnie przez 2 tygodnie, 15.01.2019. (jestem cierpliwy) napisałem pierwszego maila z zapytaniem o status reklamacji. Okazało się, że paczka nie dotarła do nadawcy!

Teraz zaczyna się wszystko co najlepsze mnie spotkało. Pan Bartosz z firmy DJI ARS zajął się sprawą. Ustalił na początek, że danego dnia, kurier Inpost był w ich firmie, ale żadnej paczki nie dostarczył. Następnego dnia dowiedział się, że kurier przesyłkę dostarczył pod inny adres i jest w trakcie odzyskiwania.

Zacząłem się martwić, bo przecież odesłałem sprzęt w idealnym stanie. A teraz nie miałem pewności, w jakim dojedzie do DJI ARS, jeżeli w ogóle to się stanie. Wysłałem więc zdjęcia gimbala zrobione w dniu wysyłki (nawyki robienia zdjęc zawdzięczam wcześniejszym doświadczeniom).

Cała sprawa ciągnęła się jeszcze do 2 lutego. Tego dnia napisał do mnie Pan Maciej z firmy DJI ARS. Firma postanowiła mi zwrócić pieniądze za gimbala pomimo, że ciągle nie otrzymała sprzętu od kuriera Inpost. Oczywiście złożona jest reklamacja, ale pewnie gimbal przepadł.

Dzisiaj, tj. 5 lutego dostałem pieniądze na konto. Tym samym sprawa dla mnie w zasadzie się zakończyła.

Z tego miejsca chciałbym podziękować Panu Bartoszowi i Maciejowi z DJI ARS. Przede wszystkim za to, że mnie nie zostawili z tą sprawą samego, a wręcz zajęli się reklamacją w moim imieniu. Dziękuję także za zwrot pieniędzy. Sposób podejścia do klienta oraz obsługa powinny być wzorem dla innych. Działania takie jak te sprawiają, że klient wróci, a może nawet zabierze ze sobą znajomych.

Jeżeli się uda, to załączę klika rzeczy w celach dowodowych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A tak przy okazji, dlaczego przy zwrotach #allegrosmart nie można śledzić odesłanej paczki?!

#dji #afera #oswiadczenie #allegro #gimbal #chwalimy #inpost
ManDZiO - TL;DR Chwalę firmę DJI ARS za nienaganną obsługę klienta. Inpost zgubił moj...

źródło: comment_iqkdnttLUk9f9cp3Vd7mqvK9RZ9rakCk.jpg

Pobierz
  • 8
@ManDZiO: Pan Bartosz z tej strony. Cieszę się, że problem ze zwrotem udało się sprawnie rozwiązać. W ramach ciekawostki: paczuszka z gimbalem ostatecznie do nas trafiła po kilku dodatkowych telefonach i złożonych reklamacjach w InPoście. Niestety jeszcze trochę to trwało... ¯\_(ツ)_/¯
@ManDZiO: Z informacji InPostu dowiedzieliśmy się, że gimbal trafił do sklepu "eobuwie". Odzyskiwanie sprzętu trwało jeszcze kilkanaście dni. Gimbal po powrocie został sprawdzony przez nasz serwis i na szczęście nie zauważyliśmy jakichkolwiek śladów użytkowania.