Aktywne Wpisy
frugASS +690
Yuri_Yslin +281
Rodzin z trójką dzieci (lub więcej) jest w Polsce chyba około 600k. Takie rodziny mogą wziąć klitkę inwestycyjną nawet mając nierucha. Podatnik dopłaci około 2900 zł miesięcznie takiej rodzince.
Dobrze czytacie: około 3k z kasy podatnika, co miesiąc, przez zdaje się dekadę.
XD
#nieruchomosci
Dobrze czytacie: około 3k z kasy podatnika, co miesiąc, przez zdaje się dekadę.
XD
#nieruchomosci
Mirabelki i Mirki!
W dobie afer związanych z nierzetelną obsługą klienta, muszę napisać coś pozytywnego. Bo nie każdy jest zły, ale niestety znacznie częściej ostrzegamy i krytykujemy, niż chwalimy.
12.12.2018. kupiłem na Aledrogo gimbala DJI Osmo Mobile 2 w firmie DJI ARS (SmA-DJI). Pod choinkę dostałem innego gimbala, więc tego pierwszego postanowiłem zwrócić zgodnie z przysługującym mi prawem odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Jako że jestem „szczęśliwym” posiadaczem opcji SMART, zwrot był łatwy i darmowy. Jedyne co trzeba zrobić, to przeklikać formularz, napisać na kartonie wygenerowany numer i odstawić paczkę w Paczkomacie. Wszystko poszło gładko.
Ponieważ DJI ARS nie odzywał się do mnie przez 2 tygodnie, 15.01.2019. (jestem cierpliwy) napisałem pierwszego maila z zapytaniem o status reklamacji. Okazało się, że paczka nie dotarła do nadawcy!
Teraz zaczyna się wszystko co najlepsze mnie spotkało. Pan Bartosz z firmy DJI ARS zajął się sprawą. Ustalił na początek, że danego dnia, kurier Inpost był w ich firmie, ale żadnej paczki nie dostarczył. Następnego dnia dowiedział się, że kurier przesyłkę dostarczył pod inny adres i jest w trakcie odzyskiwania.
Zacząłem się martwić, bo przecież odesłałem sprzęt w idealnym stanie. A teraz nie miałem pewności, w jakim dojedzie do DJI ARS, jeżeli w ogóle to się stanie. Wysłałem więc zdjęcia gimbala zrobione w dniu wysyłki (nawyki robienia zdjęc zawdzięczam wcześniejszym doświadczeniom).
Cała sprawa ciągnęła się jeszcze do 2 lutego. Tego dnia napisał do mnie Pan Maciej z firmy DJI ARS. Firma postanowiła mi zwrócić pieniądze za gimbala pomimo, że ciągle nie otrzymała sprzętu od kuriera Inpost. Oczywiście złożona jest reklamacja, ale pewnie gimbal przepadł.
Dzisiaj, tj. 5 lutego dostałem pieniądze na konto. Tym samym sprawa dla mnie w zasadzie się zakończyła.
Z tego miejsca chciałbym podziękować Panu Bartoszowi i Maciejowi z DJI ARS. Przede wszystkim za to, że mnie nie zostawili z tą sprawą samego, a wręcz zajęli się reklamacją w moim imieniu. Dziękuję także za zwrot pieniędzy. Sposób podejścia do klienta oraz obsługa powinny być wzorem dla innych. Działania takie jak te sprawiają, że klient wróci, a może nawet zabierze ze sobą znajomych.
Jeżeli się uda, to załączę klika rzeczy w celach dowodowych ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A tak przy okazji, dlaczego przy zwrotach #allegrosmart nie można śledzić odesłanej paczki?!
#dji #afera #oswiadczenie #allegro #gimbal #chwalimy #inpost
@ManDZiO: Ja akurat bez Smart, ale numer przesyłki dostałem w SMS ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ja już drugi raz coś odsyłam i ani razu nie miałem opcji śledzenia paczki.
@KimmyJimmel przyznaj się :P