Aktywne Wpisy

Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz
dominowiak +8

Ale ok, mówię sprawdzam: ile moich wpisów tyczy wisły, a ile Cracovii? Nie głupio ci tak kłamać?
Jak
Myślałem, że interesuje cię Cracovia ale jednak racje mieli użytkownicy forum Cracovii: Jesteśmy Cracovią, ale przede wszystkim antyWisłą(parafrazuję).
Dużo rzeczy mnie interesuje. Taki cwany jesteś to policz moje wpisy i odpuść ten temat, bo wyjdzie na to, ze o wiśle mniej napisałem. To rewanż za wasze spamowanie tagu Cracovii. Tu, na yt, fb, twitterze. Poza tym
z Tekstem problem taki, że wklepując te cytaty do neta nie ma ich nigdzie(a przynajmniej ja nie potrafię znaleźć) oprócz interii/90minut, wykopu czyli tekst jest tylko w sekcji komentarzy.
Jak chcesz wrzucać poparte źródłami teksty to rób to należycie(np. dla przykładu Ilustrowany Kurier Codzienny - z
źródło: comment_YpEGSdRySitRrcigP7Q4ZhBDMuqYB6l8.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
@fullversion: kto spamuje ten tag? Bo szczerze mówiąc nie wiem.
@fullversion: nie wiem ile bo nie śledzę Waszego tagu. Osobiście jednak interesuje mnie historia itp klubu, któremu kibicuje, a nie rywali itd. Wystarczy mi wiedzieć kiedy powstaliście, gdzie gracie i w jakiej jesteście formie.