A teraz wam opowiem jak Allegro traktuje sprzedawców. Klientka wystawiła mi negatywny komentarz za to, że poczta opóźniła przesyłkę, udało mi się ją ruszyć po interwencji. Wiadomo, negatyw dla mnie bo przecież sprzedawca to ja jestem winny, że poczta dostarcza przesyłkę z opóźnieniem. Skontaktowałem się z klientką żeby wyjaśnić sytuację i pomimo tego, że nie byłem niczemu winny zaproponowałem Pani upominek w postaci zestawu książek kucharskich o wartości 50zł w zamian za anulowanie komentarza. Książki wysłałem DPD: 0000154946123U i na tym sprawa się kończy. Komentarz pomimo dostarczenia upominku pozostał a klienta zerwała kontakt, nie odbiera telefonów, nie odpisuje na SMS-y. Zgłosiłem więc sprawę do Allegro. I co? Przesyłam zrzut ekranu komentarza oraz dyskusji z administratorem Allegro. Resztę pozostawiam do oceny... (╯°□°)╯︵┻━┻
@jarek-mazur: Zmusić kupującego do usunięcia komentarza nie mogą, bo to umowa między Tobą, a kupującą i Allegro nie jest jej stroną. Jednak umowa została zawarta, a to już coś. To daje otwiera Tobie możliwość wyegzekwowania, nawet drogą sądową, wywiązania się z umowy przez kupującą.
No ale co mają zrobić? Wysłałeś całą treść ustaleń do allegro? Nagrania rozmów itp? Raczej nie. Więc ich zachowanie jest niestety poprawne. Pani od negatywa to #!$%@? i tyle, nic nie poradzisz.
@Setral: Niby tak ale jeśli zachodzi sytuacja kiedy sprawa jest bezsporna to chyba jest to podstawa do anulowania komentarza. Co jest śmieszniejsze dzisiaj mam podobny problem - klient wysłał szlifierkę na reklamację i wystawił negatyw w razie wypadku jakbyśmy jej nie rozpatrzyli pozytywnie i potwierdzi anulację po naprawie. Sprzęt naprawiłem a komentarz pozostał także czekają mnie dwie batalie.
@Krenciolek: I tu Cię zaskoczę, mam drugi podobny komentarz o którym wspominam @Setral. Mam na potwierdzenie reklamację oraz wiadomość od klienta, że anuluje po rozpatrzeniu. Komentarz nadal wisi a allegro pomimo dowodów mówi, że klient sam się musi z nimi skontaktować. #!$%@? RAK !
@Wychwalany: Ludzie nie czytają komentarzy tylko widzą, że są. Ludzie nie czytają treści ofert - uwierz mi, potrafiłem sprzedawać rzeczy z defektem i dostawać negatyw za to, że przyszedł z zatajoną wadą. Co na to allegro? Nie wiedzą, czy nie przyszedł bardziej uszkodzony niż było napisane !!!!!!
@MichalQ20: Wariatka, miałem nieprzyjemność rozmawiać z nią przez telefon - chodziło o to, że zażyczyła sobie, że mam odebrać towar na własny koszt bo dlaczego ona ma płacić. Jeszcze ciekawsze jest to, że defekt zauważyła po ponad 3 tygodniach od otrzymania towaru - wysłałbym zdjęcie ale Allegro #!$%@?ło wszystkie transakcje do końca grudnia 2018.... Kupiła to jeszcze w grudniu.
@jarek-mazur: jestem po Twojej stronie, aczkolwiek nie dziwie się, że allegro Ci nie pomogło w tej sprawie, bo oczywistym jest, że to kupujący musi zdecydować o zmianie/usunięciu komentarza :/
@Guardis: Masz rację, ale dlaczego jej konto nie zostało zablokowane? Kiedyś w przypływie gniewu odpisałem nieprzyjemnie na jeden z komentarzy i miałem zablokowane konto przez 3 dni póki się nie wytłumaczyłem. Tutaj mamy przywłaszczenie i nic?
No tak średnio bym się z tym zgodził ( ͡°͜ʖ͡°) np nie chciałbym by przedszkolanką mojego dziecka była sojowa eko alternatywka z uśmiechniętej polski lgbt wydziarana po samą gębę xd #lidl #praca #heheszki #ankieta #pytanie
#allegro #januszebiznesu
A od poniedziałku kolejna podwyżka prowizji, w moim przypadku z 10 na 11% :(
EDIT: mam więcej kwiatków ( ͡° ͜ʖ ͡°)