Wpis z mikrobloga

@asciiterror:

double xkw = Math.floor((p1x+30)/105);
double ykw = Math.floor((p1y+30)/105);
if(xkw*105<=p2x && xkw*105<=xkw*105+75 && ykw*105<=p2y && ykw*105<=ykw*105+30)
System.out.println("Works");
  • Odpowiedz
@asciiterror: Działa, dziękuję Ci bardzo. Naprawdę za tyle czasu i głowienia się nad tym dla kogoś nieznajomego :) Wiszę ci browara za pomoc. Algorytmika nie jest moją mocną stroną ;) A i algorytm ten był mi potrzebny w Snake'u którego kończę pisać w Javie, służy on teraz do wykrywania kolizji jabłka(punkt A) z wężem (punkt B). Znajomość matematyki czy także programista lecz zawodowo i doświadczony?
  • Odpowiedz
@Jack47: po prostu ćwiczę postępowanie z juniorami, np. jak zadawać pytania żeby ktoś odpowiedział z tym o co mi chodzi. Sam się przy tym uczę.

wykrywania kolizji jabłka(punkt A) z wężem (punkt B)

piksele to zupełnie nie ten poziom abstrakcji, powinieneś operować w tym miejscu tylko na tej kratce 7x11 (zakładam że to pole gry), np. jabłko jest w (2,3) a wąż w (2,4), (2,5), (3,5) a dopiero przy wyświetlaniu liczyć
  • Odpowiedz