Wpis z mikrobloga

@Kamokamo: Mam wrażenie, że kierowcy to już powoli robią z siebie takie ofiary, jakby nie mieli gdzie jeździć i wspominają "kiedyś to było".
Może podzielimy ulicę proporcjonalnie do ilości użytkowników, weźmy liczbę samochodów i podzielmy przez liczbę mieszkańców Wrocławia, to może wtedy będzie sprawiedliwie?
@jeerrry: bo to są ofiary, mogę Ci powiedzieć jak to wygląda w Szczecinie, gdzie główna arteria dojazdowa do centrum z prawego brzegu Odry ma 3 pasy. Wszyscy i tak #!$%@?ą środkowym, bo prawy skrajny parzy XD, a #!$%@? i tak cały czas lewym cisną. W efekcie bierzesz wszystkich prawym pasem bo jest pusty, ale jak trafisz na ciężarówkę to nie możesz jej wyprzedzić, bo środkowy cały #!$%@?. Jak zrobili tymczasowy buspas
@Kamokamo: Ktoś kto nie jeździł na rowerze szosowym nie zrozumie, że większość DDR nie nadaje się do jazdy na nich. Niestety infrastruktura rowerowa projektowana jest chyba pod MTB, a to trochę jak projektowanie dróg pod samochody terenowe xD
@jeerrry: ale już nie od dziś wiadomo, ze za projektowanie DDR biorą się ludzie, którzy przygodę z rowerem skończyli na 5 km wypadzie nad rzekę/jezioro w mieście w niedzielę rowerem miejskim. Ale #!$%@?. Ważne, że w CADzie wszystko wyglądało ładnie xD
@Kamokamo: Zdarzają się też tacy co jeżdżą na szosie ( ͡º ͜ʖ͡º) Niestety mam wrażenie, że większość projektuje się byle jak, potem się byle jak wykonuje, ale można się pochwalić na profilu urzędu na FB. Wina leży po stronie ustawodawcy, bo mógłby narzucić więcej parametrów, a na razie mamy tylko jakieś podręczniki, wytyczne miast itd.