Wpis z mikrobloga

PROMOCJA

KUP: >> Opaska Xiaomi Mi Band 4 << za ~ 88 zł lub Wysyłka z Polski +12 zł

Cena z kodem: MAFFASHION + kupon sprzedawcy 2$

Na stronie jest to ostania opaska na samym dole opaska po prawej stronie.

Proszę się nie martwić i tak wersja Chińska ma Polskie Menu po automatycznej aktualizacji oprogramowania przez apkę MIFIT
#aliexpress #prostozchin #chinskiecuda #cebuladeals #kodyrabatowe #promocja #promocje #xiaomi #miband #miband4 #opaskasportowa #bieganie

Prostozchin - PROMOCJA

KUP: >> Opaska Xiaomi Mi Band 4 << za ~ 88 zł lub Wysyłka z...

źródło: comment_rSlYj4O79XPAQR8YScmT6UC2BBdisAJq.jpg

Pobierz
  • 36
@Prostozchin: jestem trochę zielony w zakupy na Ali, nie znam też tego sklepu, i pytanie - dlaczego w tym wpisie linkujesz do innej aukcji niż knight_rider? tutaj 100 zamówień, tam 3000, czy to to samo wystawione 2 razy?
rozumiem, że aktualnie wersja Chińska to dokładnie to samo co Global z tym, że ma bezużyteczne u nas NFC?
@FeC7800: Hej sprawa wygląda tak, jakiś Mirek chciał bym dał znać jak będzie jakaś promocja na Mi Band 4.
Przeszukałem dobre 50 różnych ofert i znalazłem tą.
I ten mój link i tamten kolegi Knight jest od tego samego sprzedawcy jak zobaczysz.
Po prostu inna aukcja.
Nawet nie zauważyłem że to jest inny link.
Co do wersji Global to inna sprawa, w Global masz język EN wgrany dostajesz instrukcje obsługi itp.
@Prostozchin:
Gdy dokonywałem zakupu to anulowałem metodę płatności. Może wiesz gdzie można zaktualizować metodę płatności od danego zamówienia ?? ( Pierwszy raz kupuje )
@Shiwi: jeśli anulowane zamówienie to obawiam się że nie wejdzie Ci drugi raz kod rabatowy. Chyba że masz na myśli że kupiłeś tylko nie zapłaciłeś. Jeśli mowa o tym drugim to w aplikacji mobilnej ikonka Konto a pod komputer to Moje zamówienia.
@Prostozchin: kupiłem, ale nie zapłaciłem. I teraz nie mogę znaleźć opcji aby dokonać płatności. Gdy wybierałem płatność to mi wyskoczył PayPal i dałem anuluj przez przypadek. (,)