Wpis z mikrobloga

#bieganie #trening #11listopada #biegajzwykopem
Biorę udział w biegu niepodległości na 10km (założyłem się w pracy z kumplami o to, że wykręcę lepszy czas od nich... )
Jak tu teraz się najlepiej przygotować do tego biegu?
Moje osiągnięcia w tej dyscyplinie to 6km ~5lat temu a dziś wieczorkiem pokonałem 3km, które nie były lekkie....

Jakieś porady moi mili?
Pobierz Pheter - #bieganie #trening #11listopada #biegajzwykopem 
Biorę udział w biegu niepo...
źródło: comment_zsJUZg5E4k5lACHDdHUpvWcnarqvY3pL.jpg
  • 7
Z mojego doświadczenia - możesz się przygotowywać do tego biegu, ale ostatecznie i tak przyjdzie Ci zastosować słynną taktykę: "zesraj się, nie daj się", jeśli będziesz chciał ukończyć bieg.

Nie jestem profesjonalistą, ale wydaje mi się, że prędzej niż na czasie musisz się skupić na tym, aby w ogóle przebiec taki dystans. Pewnie dobrze byłoby pobiegać z pięć km co dwa-trzy dni i za dwa tygodnie dać w palnik i spróbować dobić
@Pheter Jeżeli nie biegałeś wcześniej zbyt często, a także nie przygotowywałeś się specjalistyczne pod ten dystans, to o jakimś zaawansowanym treningu nie ma za bardzo mowy w twoim przypadku. Masz 4 tygodnie, pobiegaj sobie 3-4 razy w tygodniu (nie więcej niż 10 km), czasami pod koniec treningu wykonaj przyspieszenia w ilości kilku sztuk (tak na ok. 90 % możliwości, pracuj w tym przypadku nad techniką; generalnie ma być mocno, ale nie do
m ocz


@dziadek_Parowka @stoch22
Dzięki wielkie Panowie za te rady bo nawet to, żeby lekkie śniadanko wdusić przed biegiem jest dla mnie bardzo cenną informacją! Planowałem cicho, biegać co 3 dni i dokładać 1km więcej...
Jeszcze raz dzięki wielkie i do usłyszenia w następnym poście abyście widzieli, że nie odpuszczę im tak łatwo mając Was jeszcze za trenerów ;D