Aktywne Wpisy
xmadesio +17
#samochody #motoryzacja
Zanim zacząłem pracować moim celem było E46 330.
Jak już na nie uzbierałem to bardziej mi się spodobało E92 i porzuciłem E46. Gdy miałem hajs na E92 i zobaczyłem, że mustang jest w zasięgu ręki to porzuciłem E92 a potem mustanga na rzecz 435i.
Wczoraj przeglądając samochody widzę, że trochę dokładając zamiast BMW mogę mieć Caymana 2.7 2014r.
Zawsze to lepiej brzmi jak ktoś zapyta:
K: Czym jeździsz?
J: Porsche
Zanim zacząłem pracować moim celem było E46 330.
Jak już na nie uzbierałem to bardziej mi się spodobało E92 i porzuciłem E46. Gdy miałem hajs na E92 i zobaczyłem, że mustang jest w zasięgu ręki to porzuciłem E92 a potem mustanga na rzecz 435i.
Wczoraj przeglądając samochody widzę, że trochę dokładając zamiast BMW mogę mieć Caymana 2.7 2014r.
Zawsze to lepiej brzmi jak ktoś zapyta:
K: Czym jeździsz?
J: Porsche
Deykun +695
Kiedy cenówka jest tak dobra w oszukiwaniu klientów, że pracownicy zmęczeni kłótniami proszą o dokładniejsze czytanie.
(zdjęcie z internetów, nie mam lepszej jakości)
#biedronka
(zdjęcie z internetów, nie mam lepszej jakości)
#biedronka
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
@lighte:
Bo Sebki windują cenę nakręcając popyt. Dobre kilka lat temu tak samo było z Golfami III i IV.
@aksal89: można sobie tuptać nogą i zakrzykiwać rzeczywistość ale, marki premium zaczęły robić kompakty już lata temu i są
@trololo55: X-D
https://moto.wp.pl/kompaktowe-premium-przeglad-rynku-6191887606921345a
@aksal89: Niemożebnie kisnę z ludzi, którzy kisną z rzeczy, których nie rozumieją.
Są klasy, rozumiane jako segmenty, które określają (bardzo zresztą płynnie) wielkość samochodu, pewne jego cechy (np. ilość drzwi) itd. Te klasy to np. kompakt (klasa C), klasa średnia (D), średnia wyższa (E), luksusowa (F) itd.
Jest też umowna klasa premium, która stanowi określenie MAREK aut, mających być lepszymi, bardziej prestiżowymi -
@trololo55: Co w takim A3 jest premium względem Golfa IV? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Najlepszy tego przykład, to Volkswagen Phaeton, który błyskawicznie stracił na wartości, bo jest Volkswagenen. Luksusowym, ze świetnym silnikiem 6.0 W12, ale nadal Volkswagenem
@Cock_Inside: np kia stinger wcale tak nie traci, a rzekomo powinna
Jedynie @Cock_Inside może mieć rację, że premium może stanowić jedynie marka, ale to też raczej kwestia ostatnich lat i forsowanego marketingu - musiałbym poszukać materiałów reklamowych z tamtego czasu, ale wątpię, żeby w reklamach A3 8L kiedykolwiek
@Niggalke: Już mówię, cumplu. Bentley i Rolls to marki samochodów luksusowych. Ferrari - sportowych. To jest zupełnie inny segment, niż zwykłe samochody osobowe.
Audi, Mercedes czy BMW, a także np. Lexus czy Infinity są markami aut osobowych segmentu premium. Możesz zaklinać rzeczywistość, ale tak po prostu jest.
Przy czym powtarzam, że określenie premium NIE JEST związane z żadnymi konkretnymi cechami