Wpis z mikrobloga

@BaRi: Przecież nie wyburzają całej fabryki tylko część i do tego odnosiła się moja wypowiedź. W naszym kraju lubi się płacić z publicznych pieniędzy. Ta droga i tak powstanie. Fabryki mają generować zyski a nie dawać pracę. Co z tego ile godzin na dobę? Jak kasa będzie się zgadzać to co za różnica po ile milionów były te przyłącza?
  • Odpowiedz
  • 0
@ropppson nawet jeżeli wyburzą część to popierdzieli to cały ciąg technologiczny, jeżeli muszą wyburzyć lakiernie albo coś innego, mają wozić półfabrykaty do innego miejsca i później z powrotem tutaj do zakładu?

W dużych fabrykach wszystko jest zaplanowane od a do z.

Inna sprawa jeżeli jest to biuro albo ewentualnie magazyn surowizny/ gotowych produktow, to da się w miarę "łatwo" przenieść.
  • Odpowiedz
No nie, bo trasa S14 była w planch od lat 80


@boctok: Po pierwsze to, że trasa była w planach od lat 80 nie znaczy, że jej dokładny przebieg był znany od lat 80. Dwa, że tam tartak z tego co się dokopałem to był też już w PRLu (zresztą SWEDWOOD w całej Polsce ma zakłady które mają historię produkcyjną z komunizmu).

Warianty drogi się planuje. A to, że są jakieś
  • Odpowiedz
@BaRi: reasumując, Ty masz większe pojęcie na temat co się opłaca a co nie niż osoba decyzyjna w oddziale firmy IKEA. Poszli po kosztach, zrobili darowiznę na rzecz S14 i liczą milionowe straty, bo "Pan" @BaRi ma większe pojęcie niż ich załoga. ʕʔ

@Bigosowy_baron
@Heder

Polski język, trudny język... aby zrozumieć kwestię znaczenia zdania "kwoty z przymrużeniem oka" (ʘʘ)
  • Odpowiedz