Wpis z mikrobloga

Pisze od siebie bo nikt mnie nie zna

Panie rekruterki, jestem rolnikiem i wiem że źle na mnie patrzycie. Ale jest w tym dużo waszej winy. Od pół roku staram się zmienić branże na programistę i mimo że wywoziłem gnój takiego szamba jeszcze nie widziałem.

Po pierwsze: To że nie mam doświadczenia w branży nie oznacza że nie powinienem wpisać sobie rolnictwa bo nic tak nie hartuje ducha i pracowitości jak dzień na roli. Liczą się umiejętności których nie potraficie ocenić, a czwartkowe dni owocowe, no cóż, mam je prawie codziennie.

Po drugie: Po co mam odpisać na linkedinie że nie jestem zainteresowany ofertą jak to wy mi piszecie.

Po trzecie: Czemu nie możecie od razu podać firmy i widełek? Jako rolnik wiem, że widły są podstawą.

Po czwarte: Dziwicie się że chce te 15k? Teraz to tylko dopłacam do tego rolnictwa, kredyty na zetora i maszyny trzeba jakoś spłacić. Pewnie sobie siedzicie sobie w temperaturze 1 Anety i zarabiacie Bóg wie ile że pijecie kawę inna niż sypaną. Na szczęcie wraca normalność i haery odchodzą i zatrudnia się jak kiedyś, po znajomości.

Po Piąte: Na co mnie się pytacie jak chce być zatrudniony czy umowa czy jakieś bibibbububu, wiadomo że najniższa reszta pod stołem

Po szóste: Jak wysyłam podstawowe cv z linkiem do mojego githuba to mi nie piszcie czy znam to i to, widać na pierwszy rzut oka w projekt co jak i jakie technologie zostały tam użyte

#pdk #programista15k #rekrutacja #pracait #zalesie #takaprawda #programowanie #testowanieoprogramowania #it #informatyka
  • 10
@wellback: mi kiedyś też jakaś haerówa na lin napisała dlaczego nie odpowiadam na te wszystkie oferty co ona mi wysyła. A wysyłała samych jakiś dyrektorów, architektów we wszystkich technologiach świata . mając w dupie moje CV i oczekiwania.
nic tak nie hartuje ducha i pracowitości jak dzień na roli.