Wpis z mikrobloga

Jeszcze się nie poddałem z OpenGLem. Po krótszej przerwie zacząłem znowu kodzić, przeczyściłem minimalnie kod, poprzenosiłem część rzeczy do osobnych struktur i powoli zaczyna to działać. Doszła obsługa imgui, w międzyczasie testowałem winit zamiast glfw jednak na razie zostaje przy tym drugim bo go bardziej kojarzę z c++. Mimo tego jestem całkiem zadowolony, jest szansa, że nawet jakąś małą gierkę na tym napiszę.
Link do kodu: https://git.sr.ht/~leinnan/doppler
#leinnanblends #programowanie #rustlang #gamedev #opengl
Leinnan - Jeszcze się nie poddałem z OpenGLem. Po krótszej przerwie zacząłem znowu ko...

źródło: comment_1600894784J2jwoBBPV07luCzXfFG2ZR.jpg

Pobierz
  • 9
@Hauleth: Vulkan na ten moment nie jest mi tak potrzebny. Ba- zakładam, że do czasu aż będę miał dość czasu aby do niego siąść(czytaj po ogarnięciu większym OpenGLa i WebGLa bo ten jest u mnie też w kolejce do nauki) WebGPU zacznie wchodzić mocniej na scenę i to jego będzie też warto się uczyć.