Wpis z mikrobloga

Szukam wzmacniacza stereo do pomieszczenia poddaszowego ~48m2.

Mam na stanie jakiś bardzo mało używany zestaw kolumn Sony SS-F4000P (2x podłogowe + 2x satelity + centralny) i pod te kolumny chciałbym tego wzmaka podłączyć.
Opcja jak najbardziej budżetowa, dlatego biorę pod uwagę w zasadzie tylko używany sprzęt w cenie do 500 zł(?).

Sprzęt będzie wykorzystywany raczej sporadycznie, głównie z przeznaczeniem na współpracę z PC i kartą SoundBlaster X-Fi (po kablu optycznym) i muzyką z YT/mp3 (głównie ciężki metal i rock).

Kieruję tu pytanie, bo używanego sprzętu mnogo, a nie znam się na tyle, abym mógł swobodnie przebierać w ofertach. Zależy mi przede wszystkim na tym, aby te ~48m2 jakoś napędzić, a preferencje mimo wszystko cena>jakość.

#wzmacniacz #stereo #amplituner #dac #naglosnienie
  • 9
@Fist_Of_Truth: ale ty chcesz Stereo czy kino domowe. Napisałeś że masz 5 głośników a potem, że tylko muzyka, zatem zerknij na nowego SMSL Q5 PRO może wystarczy, cena minimalnie wyższa ale przynajmniej masz nowy sprzęt. Oczywiście to jest tylko stereo.
@ksiak: tak, preferuję mimo wszystko stereo, ponieważ do kina nie będzie wykorzystywane. Stawiam na muzykę (jakkolwiek to brzmi na tych kolumnach) i chodzi mi głównie o podłogowe, a te wg. tego co jest napisane osiągają w max 120W. To, że mam taki zestaw kolumn nie zmienia przeznaczenia ;)

Widziałem już ten SMSL Q5 PRO i mimo wszystko celuję w coś mocniejszego. Pomieszczenie całkiem spore, a chciałbym tam wprowadzić trochę hałasu (o
FistOfTruth - @ksiak: tak, preferuję mimo wszystko stereo, ponieważ do kina nie będzi...

źródło: comment_1605353341PUVVWmMT9zq404dLCKFhOf.jpg

Pobierz
@Fist_Of_Truth: ok w sumie mój błąd, ten SMSL to padaka, zasugerowałem się wpisami innymi, lepszy jest tańszy model ale i tak jest słabo. U Ciebie potrzeba coś w ogóle innego bo kolumny są bardzo słabe, mają niska skuteczność, zatem aby je napędzić potrzeba sporo mocy, celuj w coś co ma z 80w na kanał w 8ohm minimum.