Wpis z mikrobloga

@PilotChemitrialsa: Nie no, nie popadajmy w skrajność. Napęd rowerowy to nie jest jakiś skomplikowany mechanizm, gdzie masz do czynienia z ciśnieniem, tu nie ma przekładni planetarnych, zmienników momentów, żeby czymś takim się przejmować :D Jakby tak było, to bym brał olej z roboty w beczkach xD Tu się liczy smarowanie, antykorozyjność i odporność na warunki atmosferyczne :)
@AbaddonLincoln: Przyznaj się, że kusiło xD Wczoraj akurat to czytałem, ale ostatnie zdanie
@guru8 Skrajność to oleje jadalne czy przepracowane silnikowe :) - znam takie historie. Co do przekładniowych to uważam że są nie gorsze od tych "dedykowanych", bo skoro mają pracować w ciężkich warunkach to i w tak prostej przekładni też sobie poradzą + pełna karta charakterystyki do wglądu. Ja napęd często czyszczę, piach i syfy z drogi się do każdego smaru lepią, więc tego oleju też trochę zużywamy. Rowerów w domu 6 szt...bo
@spootnik Jestem ślepy chyba, ale nie mogę zlokalizować pola na kod rabatowy ( ͡° ʖ̯ ͡°) Sprawdziłem nawet w wersji strony na kompa. Pomożesz?( ͡º ͜ʖ͡º)