Aktywne Wpisy
Lesny_Boruta +416
Poszedlem sobie na foodtrucki ze znajomymi w #czestochowa Patrzę, kamper "Woki Tłoki" sprzedaje sajgonki po 4zł - mówię wezmę ze 2 na przegryzkę. Niby człowie wiedzioł, ale się łudził. Pytam z czym - z warzywami. Myślę dobra, przeżyję, za tę cenę w foodtrucku to się mięsa nie spodziewałem. Pan mówi 9zł. - bo talerzyk ze zdjęcia złotówkę. Pyta czy sos słodkie chili chcę. 3zł xD. Razem 12zł. Ale jedno podziwiam, jaka to
Xefirex +2
Mireczki jaki kupić samochód żeby podkreślić swój status. Chodzi o to aby faceci się oglądali za tym samochodem jak przejeżdza na ulicy, a dziewczyny same wskakiwały do środka samochodu. Budżet 100-150 tys. zł.
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #mechanika #samochody
#motoryzacja #mechanikasamochodowa #mechanika #samochody
Mam klasę X, w zakresie której tworzony jest obiekt klasy Y. Ze względu na unit testy, które będą puszczane na maszynie o innej architekturze potrzebuję podmienić implementację klasy Y tworząc jakiegoś stuba. Jedyną rzeczą jaką chciałbym zmienić w kodzie, to stworzenie interfejsu dla klasy Y, a na etapie kompilacji pod unit testy podmieniać tylko plik źródłowy. Żeby to wszystko ogarnąć, trzeba stworzyć 3 headery (InterfaceY.hpp, Y.hpp i YStub.hpp) i dwa pliki ze źródłami (Y.cpp, YStub.cpp). Kłopot polega na tym: w jaki sposób mogę pod interfejs Y w klasie X przekazywać (przez kompilację) odpowiednią implementację?
#programowanie #programista15k #cpp #cmake #kompilacja #embedded #linux
EDIT: @Parseval: Ogólnie to nie potrzebujesz tylu plików nagłówkowych. wystarczy jeden interfejs a to implementacje będą się różniły i wybierasz na etapie linkowania jedną z nich.
Jeśli implementacje różnią się data memberami to możesz użyć pimpla.
@Parseval: to klasyczny przykład użycia https://en.wikipedia.org/wiki/Dependency_injection : w skrócie zamiast tworzyć obiekt klasy Y w środku X po prostu dostarczasz go z zewnątrz, najlepiej przez konstruktor.
@Saly: Tego próbowałem uniknąć, żeby nie dokładać do konstruktora implementacji narzędzia (obiekt Y), które jest zależne od architektury.
InterfaceY
.Powiesz że to antypattern.
Z CMake'iem jest jak z dżinem, tyle lat go człowiek próbuje okiełznać i nagiąć do swojej woli że jak już się uda to będzie go wykorzystywał do wszystkiego z zemsty xD