#booking #kiciochpyta Cumple, pierwszy raz korzystam z bookingu, zarezerwowałem dwie nocki nad morzem. Wszystko zapłacone a tu nagle dostaje taka wiadomość od właściciela chałupy. Chcą mnie zrobić w #!$%@? jawnie xD?
Kiedyś w Krakowie bookowałem 1 noc w hotelu, jak dotarłem na miejsce to postanowiłem zostać jeszcze jedną noc. W recepcji chciałem wynegocjować lepszą cenę (booking za 1 noc był nieco mniejszy niż ich ceny poza bookingiem) ale typ był uparty i nie chciał zejść, wróciłem do pokoju i na booking znalazłem ich ofertę jeszcze tańszą (chyba o 50% niż za 1 noc XD ). Bookowałem i poszedłem na recepcje zapłacić, problemów nie
@Interwyga nieźle na tym bookingu kombinują. Choć ja akurat mam pozytywne doświadczenie. W wakacje będąc w Austrii zarezerwowałem hotel. Jedna nocka plus ewentualnie bodajże z 15 euro za śniadanie, którego NIE wziąłem. Przycebulilem jako, że planowałem rano dość wcześnie wstać więc i na śniadanie bym się nie wyrobił. Niemniej jednak, jako że będąc przemoczony na miejscu stwierdziłem jednak ze musze odpocząć. Co się okazało - Pani w recepcji powiedziała, że jak usunę
@Interwyga: w zasadzie to ja bym na twoim miejscu napisał/zadzwonił do booking że straciłem zaufanie do tego obiektu i proszę o znalezienie innego o podobnym standardzievw tej cenie. i pamiętaj, angielski support szybszy ( ͡º͜ʖ͡º)
@rubellllOK: jezeli zaczniemy przymykac na takie zachowania oczy to za jakis czas takich oszukanych ofert bedzie mnostwo, zaczniemy rezygnowac z portalu bo przestanie byc wiarygodny, firma padnie a my bedziemy szukac po ogloszeniach lokalnych xD
@Felonious_Gru: ale wiesz że angielski i polski support to i tak siedzi w Berlinie w jednym biurze? ;) No ok teraz nie w biurze - ale na zdalnym aczkolwiek dalej w Berlinie. I co więcej może się zdarzyć że będziesz gadał z tą samą osobą na angielskim i na polskim supporcie ;)
@Interwyga: Możesz pisać do bookingu ale Ci nie pomogą. Odpisze Ci po tygodniu jakiś Pajeet, że w ogóle o co chodzi i masz przesłać screeny. Przechodziłem podobne akcje z Januszerką miesiąc temu w KRK. Szybciej było anulować rezerwację i zarezerwować nowy obiekt.
Cumple, pierwszy raz korzystam z bookingu, zarezerwowałem dwie nocki nad morzem. Wszystko zapłacone a tu nagle dostaje taka wiadomość od właściciela chałupy. Chcą mnie zrobić w #!$%@? jawnie xD?
@Amfidiusz: i właśnie dlatego robi. bo koszty ściągają z opornego właściciela, a klient potem znowu weźmie booking bo czuje się bezpiecznie
@pepepanpatryk: normalne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
i pamiętaj, angielski support szybszy ( ͡º ͜ʖ͡º)
I co więcej może się zdarzyć że będziesz gadał z tą samą osobą na angielskim i na polskim supporcie ;)
Komentarz usunięty przez autora
@Niedzwiedz87: nie twierdzę, że nie. twierdzę, że z angielskim załatwisz szybciej i skuteczniej.
@Niedzwiedz87: raczej nie w sytuacji, gdy na polski support jestem 7 w kolejce, a angielski mam od ręki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PZt37: ta, bo 8% vat i 19% dochodowego to takie kokosy, że są rabat 50% i jeszcze zarobi ( ͡º ͜ʖ͡º)