Wpis z mikrobloga

@Interwyga: Jakby polski support Cię zlał, to pisz po angielsku na ogólny. Ewentualnie od razu tam uderzaj.

Miałem akcję, że rezerwowałem 10 dni noclegu z ponad półtora miesięcznym wyprzedzeniem. Po trzech tygodniach mi napisali (przez helpdesk bookingu, nie od samego właściciela), że "Elo mordo, mieliśmy błąd, nie 20 euro za noc a 40".

Napisałem reklamację do Bookingu, że mi to nie pasuje, bo nie po to szukam czegoś na półtora miecha
  • Odpowiedz
@JuneJohn @EmcePomidor chętnie bym się dowiedział, czy obecnie też tak sprawnie działają w podbramkowych sytuacjach, kiedy termin zameldowania jest bliski, a klient zostaje na lodzie, bo wtedy (6 lat temu, jeśli dobrze liczę) byłem pod wrażeniem. A w sumie w tym roku ta zlewka dotyczyła wyjazdu, który miał się odbyć kilka miesięcy później, skończyło się tak, że anulowaliśmy rezerwację i dostaliśmy zwrot kasy, a kwestia dotyczyła chyba dodatkowych opłat na miejscu plus
  • Odpowiedz
  • 64
@Interwyga Raz miałem tak z góralem jakimś że zadzwonił że chceł więcej pieniędzy bo coś tam w bookingu źle ustawił. Rezerwacja była robiona rok wcześniej, a on się odezwał na miesiąc przed. Odmówiłem więc mi anulował rezerwację. Bookingu zwrócił różnice za pobyt w 2 razy droższym przybytku i ściągnął różnice od tego górala :).
Drugi raz nad morzem babka twierdziła że w bookingu był błąd i zarezerwował jej pokój który już ktoś
  • Odpowiedz
  • 8
@Jetto no właśnie sam support dał informacje,że mam na ten moment rezerwacje taka jak zrobiłem i żebym nie tykał nic póki się nie wyjaśni. Ogólnie to zależy mi na domku bo będzie nas czwórka i dwa pieseły.

@jszq na ten moment nasz support wziął sprawę w swoje ręce więc czekam na telefon :)

@jonzi na szczęście bez xD ale ogólnie to nawet jak się wyjaśni na moją korzyść to mysle,że Janusz może
  • Odpowiedz
  • 0
@Interwyga Właśnie nad morzem miałem podobnie. Byłem z 3 psami. W tym obiekcie który mi odwołał psy były za darmo, a w tym drugim po 15zl za dobę i za to też mi zwrócili. Musisz tylko pamiętać o wzięciu faktury na wszystko.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@camelinthejungle: ja ostatni raz 2 lata temu korzystałem z supportu to nie wiem. ale mają wielką moc bo jak menadżer/kierownik nic nie może to po telefonie do booking da się ( ͡º ͜ʖ͡º)

najwiekszy przypał gdy mi pomogli to gdy dostałem oszczany pokój, jacyś seniorzy z Niemiec podobno wynajmowali przede mną. Od razu po wejściu do pokoju poszedłem na recepcje, wysłali sprzataczke a ona popsikala sprejem
  • Odpowiedz
@Interwyga: booking fajnie te sprawy załatwia. W Portugalii zamawiałem hotel. Na zdjęciach bajka i do tego płatny parking prywatny, bo miałem auto z wypożyczalni. Po dojeździe okazało się, że hotel owszem ładny, ale #!$%@? w centrum slumsu, a prywatny parking, to jakaś waląca się hala, gdzie kazali mi zostawic kluczyk w stacyjce, bo oni se te auta w ciągu dnia przestawiają xD. Jeden telefon na Polską infolinie booking, z opisem sytuacji
  • Odpowiedz
  • 6
@Interwyga często jeżdżę z psami przez booking i z doświadczenia wiem że pomimo że w ogłoszeniu jest że akceptują to często robią problemy jak się dowiedzą że są 3 i to nie takie małe. Booking ma dwa statusu w ogłoszeniu na zwierzęta, 1 że są akceptowane, a 2 że są akceptowane ale na życzenie i mogą obowiązywać dodatkowe opłaty. 2 zwykle jest bardziej problematyczny, ale lepiej zawsze się upewnić i napisać albo
  • Odpowiedz
@Interwyga: pomimo wszystkich pozytywnych odpowiedzi na twoj problem na Boga dopłać chcesz się kąpać w prysznicu wysmarowanym gownem? Może go nie widać ale tam jest Ja Andrzej posiadacz ekskluzywnego apartementowca w Milenie odradzam Mój apartament widział Domestos w dostawczaku co na biedre jechał
  • Odpowiedz
  • 198
@rubellllOK Chce zapłacić tyle ile było w ofercie a nie dawać Januszowi na lewo stówę w kieszeń. Wydaje mi się,że im więcej osób będzie olewać takie sprawy i dawać im pożywkę tym będzie gorzej.
  • Odpowiedz