Wpis z mikrobloga

Booking ładnie dojeżdża różne hotele za Januszerke i to na całym świecie. Rezerwowalem hotel w Tajlandii i wpadł COVID na świat (kwiecień 2020), skorzystałem z prośby o zwrot mimo ze oferta bezzwrotna bo booking takie coś oferował. Zaakceptowali, ale kasy nie dostawałem. Pare telefonów i hotelu w bookingu do dziś dnia nie ma ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@Felonious_Gru: a to zależy - z reguły m.in dlatego bo stany śpią gdy polska dzwoni.

Znajoma robi w booking.com więc mam niejako inside knowledge.
Zasadniczo odbiera telefony tak anglojęzyczne jak i polskojęzyczne.

Historie jakie czasem opowiada z tych rozmów... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Interwyga: na Twoim miejscu bym zrezygnował z tego noclegu i szukał czegoś innego. Janusz nic nie zarobi.


@Zwykly_Czlowiek: jak bezzwrotna to przy rezygnacji traci całą wpłatę XD Korzystałeś kiedykolwiek z tego serwisu?

Nie odpowiadaj, bo wiem że nie xD
  • Odpowiedz
@Interwyga: Booking.com ma siedzibe w EU, zawarłeś umowę wynajmu. Może być, że właściciel wyjdzie z widłami i będzie robił szum. Dzwonisz na policje, przyjeżdża spisują protokół. Wychodzisz idziesz do hotelu.

Właściciele pokoi/mieszkania płacą/wyrównują za twoj pobyt w innym hotelu, i laska. Chyba 150zl z kancelarii pismo o to.

Chyba, że mu uświadomisz... ale po co problemy na wypoczynku?
Nie ma co #!$%@?ć tylko odrazu mu #!$%@?ć hajs do zapłacenia, nie będziesz
  • Odpowiedz
@Haerbin: chyba nie do końca mnie zrozumiałeś, zwyczajnie ostatnio odnoszę wrażenie, że straszny ściek pojawia się mikro. Jak nie, reprezentacja polski, dupa zjeżdżające na poręczy to OP z bookingiem… i to wszystko kasuje ponad tysiąc plusów. Co jest tak fascynujące w tych historiach, jeszcze nie tak dawno coś się tu działo ale może wakacyjny okres albo polaczki naprawdę już tak głupie, że ostatnio sam ściek. Człek by se pokomentował ale ni
  • Odpowiedz
@Interwyga: Polecam zawsze kontakt telefoniczny do bookingu. Kumpla tak chcieli wydymać w tromiescie na apartament. Dopłaty za osoby + dopłaty za sprzątanie ogólnie to proponowali anulować (pewnie wynajęli komuś innemu). Dostał od bookingu propozycje lepszego apartamentu + prywatny parking na 2 auta.

Raz w Karpaczu dostałem telefon od hotelu że mój pokój 2 osobowy jest zajęty ale spokojnie dostane pokój 4 osobowy w lepszym standardzie. Tylko żebym sie nie denerwował i
  • Odpowiedz
@Interwyga: Kontaktowałem się ostatnio z polską infolinią na bookingu i oprócz długiego czekania na linii (coś między 5-10 minut) nie mam nic do zarzucenia, bardzo mili konsultanci i raczej bezproblemowi.
  • Odpowiedz