Wpis z mikrobloga

Jeżeli PIS wprowadzi segregację sanitarną to ja, moja żona z dziećmi, kilku naszych znajomych - wszyscy wyjeżdżamy z polski.

Wszyscy jesteśmy wykształceni - ja jestem programistą, żona lekarzem, znajomi pokończyli studia wyższe i pracują w #korposwiat. Jesteśmy podwójnie zaszczepieni ale mamy sporo znajomych którzy się nie szczepili ponieważ szczepienie na covid-19 jest DOBROWOLNE co było powtarzane na każdym kroku. Niektórzy już przeszli covida, inni nie chcą brać udziału w tym cyrku, inni są foliarzami - ich wybór - powatarzam - szczepienie na covid jest DOBROWOLNE.

- Mamy dość dyktatury kaczora, kaczora donalda, kosiniaka kamysza, szymona płaczusia hołowni, boska geja oraz innych partyjnych szmat
- Mamy dość łamania naszych praw i konstutucji
- Nie zamierzamy udostępniać swoich wrażliwych danych medycznych aby wejść do kebaba, do sracza miejskiego, galerii albo przejechać się pociągiem
- Nie będziemy korzystać z QR kodów na każdym kroku rodem z SCS z komunistycznych chin
- Sprzeciwiamy się faszyzmowi i apartheidowi w postaci dyskryminacji grupy osób na podstawie ich stanu zdrowia

Plusujcie ten wpis! Pokażmy ilu nas jest! Młodych wykształconych z dużych miast przeciwnych wprowadzeniu segregacji!

#szczepienia #koronawirus #covid19 #bekazpodludzi #bekazpisu
S.....b - Jeżeli PIS wprowadzi segregację sanitarną to ja, moja żona z dziećmi, kilku...

źródło: comment_1631043907ONPg91oq5YssAuCzb9TLLT.jpg

Pobierz
  • 28
@Scaab: Zrobię tak samo, w ciągu tego roku sprawdziłem, że mogę skutecznie pracować zdalnie w różnych strefach czasowych. Na ten moment zrobiłem kilka małych wypraw zwiadowczych i chyba finalnie stanie na Ameryce Środkowej (gdzie nawet jak się będą chcieli bawić w zamordyzm, to w praktyce on nie będzie istniał).

W Polsce nic mnie nie trzyma - nie mam zobowiązań, nieruchomości, a moja najbliższa rodzina umie wsiąść do samolotu.

Razem ze mną