Wpis z mikrobloga

@YEPs: zdecydowanie nie słuchaj ludzi gadających o iPhonie.. oni myślą że nadal jest 2013 rok i Androidy się zacinają. Większość moich znajomych ma te telefony i to co czytam to okropne bzdury. Wcale nie są takie stabilne i niezawodne jak wszyscy chwalą.
1) kup iPhone to będzie działał szybko bez zacinek przez wiele lat. Takiego wała. Po 2-4 latach widać zauważalne spowolnienie. Nie jest to uciążliwe, ale to bzdura że DZIALA
@fearofgod: pytam, bo teraz mam samsunga m51 który jest wart 1000zł, bateria 7000mAh, batdzo duży ekran super amoled, jak dbasz o system to 0 przycin
Ogladam natflixa 8 godzin a bateria 60%
Nie wiem czy warto sie przesiadać
@freee_hugs: a to na ip12, tak samo, mogłem caly dzien cos ogladać, i nie było problemu z baterią, noi najwazniejsze, tryb czuwania w ios jest zajebisty. jeśli zostawisz telefon na tydzien leżący w szafce XD, to bateria spadnie może o 1-2% xD
@PurpleHaze: poza tym, kurczę, tak sobie myśłę nie jest fair jeśli samsung produkuje o wiele więcej modeli, leci to masowo na kraje azjatyckie czy indie to i sprzedaż jest większa, poza tym jak dobrze wiemy częsciej ludzie patrzą jednak na cene, co za tym idzie, sprzedaż ilosciowa nijak ma się tu do jakości chyba. Gdzie i tak apple ma niezły wynik, myślę ,że niezależnie od tego czy wolisz ios czy androida,
@GzS: Masz może i rację, pytanie co z takim telefonem który jest zawalony aplikacjami, nie robisz nic w kierunku optymalizacji i tak dalej i tak dalej. iphone wciąż działa tak jak na początku, a android? pytam serio bo nie wiem jak te nowe androidy w podobnych cenach
nowego se 2020 jak dorzuci 5 dych, sprawdź sobie na allegro


@tygryske: jedyne ktore znalazlem w tej cenie, to sprzedawca bez faktury vat i pudelka zastepcze.
Taki zakup to proszenie sie o problemy w razie W, pomijajac juz to ze nie wiadomo co tam w srodku siedzi.
@freee_hugs: oczywiście, że marketing ma duże znaczenie, ale nie zapominaj o jednym waznym fakcie, jeśli produkt nie spełnia oczekiwań, to marketing nic nie da i niezadowolony użytkownik tzn zawiedziony, nie kupi ponownie niezależnie od marketingu. Natomiast sprzedaż apple rośnie z roku na rok