Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Miruny, odebrałem paczkę od kolegi z Chin. Wysłał mi on koszulkę, która już jest niedostępna w Europie, a on jeszcze ja dorwał u siebie w Chinach.

Koszulka była zakupiona z około 5 dolarów.

Oczywiście odebrałem paczkę na, tfu, poczcie polskiej. Specjalnie z małej.
Poczta zarządzała ode mnie opłaty w wysokości 8.5pln.

Wiem, ze od 1 lipca weszły nowe zasady dla e-commerce, ale była to paczka wysłana przez osobę prywatną, z kwota zdeklarowana do 45 euro.

Czy w takiej sytuacji warto złożyć reklamację o zwrot tych kosztów czy będzie niezasadne?

#pytaniedoeksperta #pocztapolska #aliexpress #reklamacja
  • 4
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wypokowy_expert: tylko że paczka byla "okazjonalna" nikt nie kazał im tego przepuszczać przez "maszynę" i generować sobie kosztów.

Myślę że napiszę reklamację i zobaczymy. Odpowiedz wrzucę w ten wątek