Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jak radzic sobie z wrazeniem, ze jest sie.. za glupim na swoja prace? Jakkolwiek durnowato to brzmi.
Jestem od jakiegoś czasu programistą, jest to moja pierwsza praca, od razu po studiach. Trafiłem do dość specyficznego działu, pracuję przy typowym legacy code - aplikacja gigant, pisana przez łącznie N osób, większość z nich już nie pracuje, dług technologiczny olbrzymi, bo wszystko robione na zasadzie "dokleje kod, wyglada źle, ale działa". Praca w głównej mierze polega na dorabianiu nowych funkcjoanlności do tej istniejącej już aplikacji.
Ogólnie idzie mi raczej dobrze - kierownictwo jest ze mnie zadowolone, nie zawalam raczej swojej roboty, ale np. gdy przychodzi moment kiedy coś się wywali, a ja totalnie, nie mam pomysłu o co chodzi (oczywiscie wiadomo, w koncu do tego dojde, ale jednak) to mam dosłownie mysli w stylu "dobra za głupi jestes na to, idź kopać rowy albo na takse". Nie poddaje się rzecz jasna, i nie miałem jeszcze sytuacji w której czegoś co "zepsułem" bym nie naprawił, ale jest to strasznie dołujące. Zabawne jest to, że jak już to naprawię, to jest radość w głowie i myśli "no dobra może jednak będą z ciebie ludzie".
Chętnie posłucham rad od starszych stażem kolegów..

#programowanie #programista #programisci #programista15k #pracait #pracbaza

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61ae7498f6a171000ab1b1c6
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 11
@AnonimoweMirkoWyznania: mam tak samo miras,