Aktywne Wpisy
ish_waw +696
gracilis +49
Obserwuje sobie kacapską propagandę na wykopie i muszę napisać, że po wielu próbach udało jej się trafić w gusta wykopków. Mianowicie mnóstwo wpisów odwołuje się do treści "nie mam zamiaru walczyć za kraj który nic mi nie daje i tylko zabiera". Kontynuując punktem zaczepienia są p0lki, janusze wyzyskiwacze, mityczne wieloletnie kolejki na rezonans itd. Żeby mieć świadomość, jak bardzo jest to wycelowane w obrzydzenie polakom Polski trzeba pamiętać, że rosyjska propaganda nie
Aktualnie jezdze A3 2017 w pakiecie S-line / 190km. Mam zamiar zmienic je na S3 lub RS3 (Generacja 8V). Problem jest taki, ze nie wiem co wybrac i czy jest sens doplacac znaczaca za RS3. Z tego co wyczytalem, to rozni sie dzwiek wydechu, skrzynia biegow i delikatnie prowadzenie. Wiadomo tez, ze jest 400 a nie 310 koni. Bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos bylby w stanie doradzic. S3 chodza tak po 140-170, rs3 + 200 - 220. Po zakupie auta, tak do 3-4 lat planuje zmiane na RS3 8Y
#audi #motoryzacja #auta #rs #rs3 #sport
Jeden #!$%@?.
Po co ci 400 koni w aucie drogowym?
A jak Ci się jeździ tym a3? Biorę coś takiego pod uwagę podobny rocznik, ale wnętrze jest jakieś takie... biedne?
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez autora
I jak to się sprawdza z tfsi? Jak już to celowałbym w 2.0 oczywiście.
Elektronika tam nie wariuje?
Aktualnie mam 2.0 TSI w Superbie, ale tutaj dopiero 1k km przejechane ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie wiem czy ta moc w 2.0 tfsi bylaby satysfakcjonujaca dla mnie bo myslalem w pierwszej kolejnosci nad s3, ale tego jest duzo z usa na naszym rynku niestety.
A przesiadka z a6 3.0 tdi na 2.0 tfsi mogloby skonczyc sie niedosytem :/
2.0 mam w wersji 190KM i imo w zupełności wystarczy. Redukcja przy przyspieszaniu jest niemal natychmiastowa (DSG), a pali niewiele więcej od 1.5
@qscc: Jedzilem kilkoma autami, i jestem zdania, ze A3 najprzyjemniej sie prowadzilo, oraz nigdy tak dobrze nie „wyczulem” zadnego auta. Jesli masz zamiar zakupic A3,
Komentarz usunięty przez moderatora