Wpis z mikrobloga

Cześć. Jakoś w listopadzie miałem zaplanowany weekend z dzieciakami siostry i z tej okazji wziąłem z mybenefit voucher na 500 zł do parku wodnego Suntago. Punktów trochę tam mam nazbierane, dodatkowo doszło jakieś 150 z terminem ważności więc sobie je zamieniłem na wspomniany voucher w piątek przed planowaną wizytą w parku wodnym. Kod otrzymałem - w systemie widoczny jako aktywny. Jechaliśmy specjalnie ponad 200 km a na miejscu w sobotę rano okazało się, że kod nie chce przejść. Panie w Suntago mówiły, że jest niaktywny. Czekaliśmy tam pewnie z 30 minut, kilka osób z obsługi próbowało to zrobić ale się nie dało. Kazali kontaktować się z mybenefit. Mybenefit niestety nie pracują w weekendy więc zmuszony byłem zapłacić za pobyt z własnych pieniędzy.
Wyjście udane, wszystko spoko ale w związku z tym, że voucher wykupiłem specjalnie na tę okazję i przyjechałem tu kawał drogi z dzieciakami po pobycie próbowałem skontaktować się z mybenefit aby zareklamować kod i prosić o zwrot 500 zł wydanych przeze mnie.
Tutaj zaczynają się kolejne problemy. Długie oczkiwanie na telefon, długie oczkiwanie na odpowiedź mailową. Przez około miesiąc jedyną ich odpowiedzią było to, że kod jest poprawny. W kolejnej już rozmowie telefonicznej dowiedziałem się, że powinienem zrobić reklamację wysyłając maila pod inny adres niż wcześniej, załączyć zdjęcia paragonu, biletu do suntago i powinienem otrzymać zwrot.
Po kolejnym miesiącu oczekiwania, kolejnych kilku telefonach dostałem propozycję kodu do Decathlonu lub jeszcze innego miejsca, na co się nie zgodziłem. Teraz dostałem znów taką odpowiedź:
"W odpowiedzi na zgłoszenie wyjaśniam, że Pana Pracodawca nie wyraził zgody na anulowanie i zwrot punktów, dlatego proponuję wymianę świadczenia na inne o wartości 500 złotych."

Nie chcę żadnego innego kodu. Nie wiem co tutaj ma wspólnego mój pracodawca, wina jest najwyraźniej po stronie mybenefit bo ich kod nie działał. Nie zamierzam ponownie odwiedzać parku Suntago a tym bardziej wydawać tam te 500 zł, które teoretycznie mam na działającym (chyba?) do czerwca voucherze. Chcę zwrotu pieniędzy a mija już 3 miesiąc od mojego pobytu w tym parku wodnym a sprawa dalej trwa. Miał ktoś może jakąś podobną sytuację? Jakieś porady? Co zrobić?

#benefitsystems #mybenefit #benefitsystem #reklamacja #suntago #zalesie
  • 1
Niech Ci zwrócą punkty na konto MyBenefit. Ja odkupię od Ciebie punkty lub bon do Decathlonu. Zakończysz sprawę i nie będziesz się nimi irytował. Szkoda zdrowia i czasu. MyBenefit to już coraz większy problem, być może do upadku. Zbyszek 602 755 817.