Wpis z mikrobloga

Zaniedbałem się przez siedzenie całymi dniami, boczki, dupa, uda, zanik mięśni. Chcę bez większego zagłębiania się w temat coś podziałać. Znalazłem fajny program ćwiczeń ogólnych na yt w domu bez siłowni, przyrządów(jedynie krzesła, stół), do tego zero słodyczy mniej chleba, makaronu, liczenie kalorii tak mniej więcej ok 2000kcal/dzień.

Jestem zielony w temacie. Pytanie, jaką odżywkę czy inne specyfiki kupić nie za miliony, które pomogą w osiągnięciu celu. Mam 29 lat.

#dieta #silownia #cwiczenia #mirkokoksy
#fit #zdrowie
  • 13
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@niedasieukryc: ja używam tych od KFD, polecane tu na wykopie z tego co pamiętam. Smakuje mi od nich to WPC 82 bezsmakowe, jadłem też o smaku lodów waniliowych i też było spoko. Teraz kończę czekoladowe, ale za bardzo mi nie smakuje, wydaje mi się za słodkie więc sobie mieszam z tym czystym. Ogólnie smak musisz sobie dobrać pod własne preferencje, więc raczej nie szedł bym od razu w wielkie opakowania. No
@niedasieukryc: po co Ci białko do ćwiczeń w domu? zwłaszcza na sam początek?
Zacznij od poruszania tymi stawami, ścięgnami, mięśniami - jednym słowem SPACER.
2-3 razy dziennie spacer, dokładaj do tego swoje ćwieczenia w domu + ROZCIĄGANIE.
Jeżeli wjedziesz z odżywkami na hejnał to zupełnie stracisz verve po miesiącu.
Najważniejsza rzecz: tak długo jak się zaniedbałeś tak tyle właśnie czasu potrzebujesz na ogarnięcie się. 2 lata siedzenia to 2 lata dochodzenia
Najważniejsza rzecz: tak długo jak się zaniedbałeś tak tyle właśnie czasu potrzebujesz na ogarnięcie się. 2 lata siedzenia to 2 lata dochodzenia do siebie.


@krzychups3: skąd ta teoria, z Akademii Chłopskiego Rozumowania? Ja nie dbałem o dietę i ruch przez 12 lat to mi życia by nie starczyło jakbym miał 12 teraz wychodzić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na podstawie aktualnych postępów daję sobie max 1.5-2 do osiągnięcia