Wpis z mikrobloga

#emigracja

Szukam najlepszej opcji na emigracje w obrębie Europy (no jeszcze wchodzą w grę kraje skandynawskie). Jestem programista z dobrym językiem angielskim wiec spokojnie znajdę prace w dowolnym kraju. Chce wyjechać z żona (angielski jeszcze lepszy ode mnie) i dwójka malutkich dzieci wiec kraj w zasadzie dowolny bo dzieci i tak się naucza języka same od zera.

Do jakiego kraju najlepiej emigrować? Zależy nam na tym żeby żona w okresie max 1,5-2 lat wróciła do pracy. Ona nie programuje wiec nie będzie miala tak komfortowej sytuacji jak ja.

To na czym nam zależy to dobre szkolnictwo, dobra służba zdrowia, spokojna okolica.

#portugalia #hiszpania #francja #wlochy #szwajcaria #uk #belgia #holandia #dania #norwegia #szwecja #finlandia #czechy #luksemburg #lichtenstein #austria #niemcy #andora #monako #sanmarino
  • 27
@MakrelGieldowy: spokojny, stabilny kraj, z przyzwoitym szkolnictwem i opieką zdrowotną. Sporo miejsc do uprawiania sportu, do pracy/szkoły można się przemieszczać rowerem. Jako programista nie powinieneś mieć problemów ze znalezieniem pracy.
Pracowałem w duńskim korpo, sporo byłem w DK, także coś tam wiem. Może się wydawać nudny, ale dla rodziny całkiem fajny. Niedaleko do PL, można autem dojechać, ew. promem CPH-Świnoujście albo Gedser-Rostock przez Niemcy.
Szukam najlepszej opcji na emigracje w obrębie Europy (no jeszcze wchodzą w grę kraje skandynawskie)


@MakrelGieldowy: a wiesz, że Skandynawia leży w Europie. Niektóre są nawet w Uni Europejskiej. Wiem, brejking njus xD

Jestem programista z dobrym językiem angielskim wiec spokojnie znajdę prace w dowolnym kraju


A wiesz, że po angielsku wcale angielsku wcale się tak łatwo nie dogadasz w wielu europejskich krajach, na przykład w takiej Francji xDDD
Poza tym,