Wpis z mikrobloga

Za 3 tygodnie zaczynałbym pracę w IT jako względny świeżak ( nie wiem w sumie, czy sklasyfikować to jako staż, czy stanowisko juniorskie bardziej, ale nieważne ). Dostałem zadanie, żeby pomyśleć, jaka stawka by mnie interesowała - nie mam pojęcia, co odpisać. Rozmowa kwalifikacyjna nie obejmowała niemal żadnych konkretów w kwestii skilla z danej dziedziny ( sporo szczęścia miałem w sumie :) ) + nie zostały zaproponowane żadne widełki płacowe.
Miejsce pracy to software house z branży HealthTech, a obszar pracy to Data Science & ML; umowa byłaby na niepełny etat na zlecenie.
Pytanie brzmi: Jaką stawkę zaproponować? Jestem zielony i nie orientuję się zupełnie w realiach płacowych jeszcze. Nie chcę wyjść na osobę, która się nie szanuje ani na taką, która jest oderwana od rzeczywistości w drugą stronę. Jakieś sugestie 'plus minus'?
#pracait #praca #pracbaza #programowanie #informatyka #programista15k
  • 24
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@omogl1n: nie wiem, ale nie schodź poniżej 5k na łapę, nie wypada IMO w tej branży, to też nie są te pieniądze co jeszcze dwa lata temu. Jakiś czas temu składałem parę CV na stanowiska junior/mid i na podstawie ankiet OLXowych stwierdzam że to jest dramat. Stanowisko za piątkę, daję w ankiecie piątkę, a tutaj się okazuje że jestem w górnej połowie jeśli chodzi o wymagania finansowe xD czyli połowa zdeklarowała
jakieś 23-25 zł brutto brzmi bardzo dobrze


@xPekka: Nie no, szanujmy się - aż tak nisko schodził raczej nie będę...

5 na łapę to ja mam na rękę po roku ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Ale jaka konkretnie branża / dziedzina?
IT testing


@xPekka: Hmmmmmmmmm... a w testing'u nie płacą generalnie trochę mniej, niż w takim AI / ML? :)

23-25 na entry jest naprawdę spoko, i raczej tylko w dużych miastach dają więcej


Zaproponuję coś w przedziale 26-28 na start ( optuję za 28 na chwilę obecną ) i zobaczę, co odpiszą.