Wpis z mikrobloga

@loczyn: Buspas na tym odcinku jest również zbędny, może na czerniakowskiej by miał sens, ale tamtędy linia tramwajowa nie ma przebiegać, a na sobieskiego buspas wydaje mi się, że jest, więc to jest całkowicie z dupy, ale to zrobili przy okazji wymiany kolektora ściekowego więc wszystko za jednym zamachem, chociaż chyba to na odwrót, kolektor wymieniają przy okazji tramwai, już sam nie wiem
@loczyn: Jasne, że lepszy autobus niż tramwaj.

1. Tańszy
2. Wystarczy wydzielić buspasy
3. Jak się jeden autobus zepsuje to nie blokuje całej linii
4. Jest gotowa infrastruktura
@KebabZostrymSosem: Sobieskiego tak, ale gararina jest #!$%@? całkiem i zupełnie bez sensu, tzn. ma to sens długoterminowo bo w stronę mostu siekierkowskiego mocno się tam buduje, ale chyba póki co nie na tyle żeby tramwaj był potrzebny. Mieszkam w okolicach i już od dłuższego czasu nieco #!$%@?ą mnie te remonty, więc mam prawo być sfrustrowany.
@Sefton: Tramwaj


@KebabZostrymSosem: 1. Szybszy

Od pieszego jest faktycznie szybszy. W przypadku buspasów nie jest szybszy

2. Wygodniejszy

W jaki sposób? Dojedzie tylko tam gdzie masz tory.

3. Nie marnujesz pasa ruchu na bus pas

Jasne, bo marnujesz 2 pasy na wyłączną infrastrukturę tramwajową

4. Mniejszy ruch na drodze

Na ograniczonych infrastrukturą trasach.

5. Większa pojemność samego środka transportu

W godzinach szczytu. Poza nimi nie masz możliwości puścić krótszego składu
@Sefton: To nie do mnie chyba, ja jestem przeciwny zalewaniem betonem wszystkiego, cieszę się, że na gagarina nie wycięli wszystkich drzew bo i tego się spodziewałem.


@beer_man: Nie, nie do Ciebie. Tak działa cytowanie na Wykopie...