Wpis z mikrobloga

@erdetmxt: rozglądam się nad zakupem a czy ktoś zmieniał olej czy nie to skąd mam wiedzieć. Nawet jak nie zmieniał to w ogłoszeniach jest wszystko cacy. Widziałem dużo fajnych moto w dobrym stanie nawet bardzo dobrym ale był ten przebieg 30tys i zastanawiam się czy to w motocyklach jest granica jak np. W samochodach. Mówi sie ze 300tys przebiegu to już dużo i żeby lepiej nie kupować.
@Infiniti46: kupiłem skuter 125 cm3 który ma obecnie 47k km i silnik trzyma fabryczne parametry. Nie sądzę że gdybym kupił nową CBR125 to nie kusiłoby mnie żeby robić sobie wycieczki z prędkością maksymalną autostradami. Wtedy to te 16k km przebiegu mogłoby być problematyczne dla kupującego.

Dlatego odpowiedź na to pytanie to - to zależy.
Czy warto kupować motocykl 125 który ma 33 tys przebiegu? Czy lepiej dołożyć 3-4 tys i mieć 16tys przebiegu? Nie znam się na mechanice


@Infiniti46: jednocylindrowe mają krótsze życie niż wielo cylindrów w.
Dla normalnie użytkowanego JAPOŃSKIEGO I EUROPEJSKIEGO 1C 4t CYLINDER NA TULEI ZELIWNEJ.
To jest 65-80 tys km. I trzeba robić remont silnika

Dla 1C 4T I CYLINDRA NA NUCASILU to spokojnie od 120 tys km w górę.