Wpis z mikrobloga

Co sprawiło że #eldenring jest tak popularny/dobry? Podobno w ciągu roku sprzedali 20milionów kopii, mimo że chyba nie było dużych promocji na tę grę.

Z kolei CP2077 mimo akcji marketingowych, dużych obniżek potrzebował ponad 2 lat aby tyle sprzedać.

#gry
  • 12
po Dark Soulsach nie wiem czy mam tyle nerwów


@johny_johny: jesli grales w soulsy to fenomen jest ten sam, to ze Ci sie nie podoba to nic zlego. Ja np mam kompletnie wywalone na fify czy wyscigi samochodowe. To calkowicie normalne, ze ktos sie przy nich dobrze bawi a ja nie.
@3mortis: to nie jest tak że mi się nie podoba, bo podoba. Po prostu wyobrażanie sobie że gram jest przyjemniejsze niż samo granie. Bo granie w soulsy jest pełne zawodu, że znowu ci nie wyszło XD. Z Cyberpunkiem mam podobnie, wszystko super, a potem widzisz te zbudowane skrypty XD
@johny_johny: dwie różne gry od dwóch różnych studio i dwie różne historie, porównując sprzedaż należy wziąć pod uwagę np. to, że Elden Ring był pierwszym większym tytułem po niemal dwuletniej przerwie w branży od większych premier, CP2077 z kolei miał masę problemów po drodze, w tym zmasowany hejt i wycofanie gry ze sklepów na jakiś czas, dopiero po patchach i serialu animowanym gra wróciła na właściwe tory
Bo granie w soulsy jest pełne zawodu, że znowu ci nie wyszło XD


@johny_johny: Kwestia podejscia do zycia, dla mnie soulsy sa pelne sukcesow i rozwoje ktore daja mi wiecej satysfakcji niz poddobny boss czy zadanie w grze ktora sama sie przechodzi i jest nastawiona na "filmowe doznania w ktorych graczowi zawsze wszystko sie udaje"
@johny_johny: W Elden Ring jak ma się problem z bossem to wystarczy trochę leveli wbić i po problemie, do tego są w grze miejsca gdzie level idzie całkiem szybko, ja skończyłem grę na poziomie 210+
A jak ktoś dalej ma problem to jest pełno op buildów i broni które naprawdę upraszczają grę już prawie na samym początku na przykład build z bloodhound's fang + Bloodflame blade.