Wpis z mikrobloga

#diablo4 #gry t
rochę już w gierce spędziłem czasu, mogę pokusić się o jakieś podsumowanie.
<<<<<1>>>>> brak filtrów dobrych do itemów
<<<<<2>>>>> Brak filtru do lootu, jak np w titan quest. Zbierasz tylko to co ci potrzebne,
<<<<<3>>>>> za dużo typów obrażeń, za dużo wszystkiego wolę jak jest prościej,
<<<<<4>>>>> Na ten moment gra jest prosta, nie wiem co mam robić dalej w sumie. Niby jest fajnie, ale kurcze mogliby didać jakiś fajny tryb bo tutaj 200 godzin to max, nie widze sensu grania więcej.
<<<<<6>>>>> za dużo łażenia, szczegolnie z początku bez wierzchowca.
To rzeczy które mi się jakoś rzuciły w oczy. O plusach nie będę pisał, w końcu najlepszą rekomendacją jest to że udało się dojsc do 100 lvl xd
Ale końcowo daje okejke, zdaje się że trochę asekuracyjnie wydali coś, co myśleli że się ludziom spodoba. Nie chcieli eksperymentować. Gra jest super dla kogoś kto ma mało czasu i 2 godzinki po pracy chce popykać. Gwarantuje bobrą zabawe.
Dla tryhardów to polecam poczekać na #pathofexile 2 #poe #pathofexile2

Jak dadzą dodatek który coś zmieni na lepsze to bedzie 10/10, tak daje 9/10 bo mogło być lepiej.
huntforfur - #diablo4 #gry t
rochę już w gierce spędziłem czasu, mogę pokusić się o j...

źródło: Bez tytułu

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
@huntforfur: są triale jak w trójce i kontent pod endgame, jak zlecenia itd czy wszystko się opiera na mapie i fabule? W trójce to jednak fajne było, bo mimo że dość repetytywne, to jednak ta losowość lokacji, bossów jednak urozmaicała rozgrywkę i nie nużyła tak szybko, jak kolejny meph run czy baal run w dwójeczce.
  • Odpowiedz
@Mtsen: Nie masz losowo generowanej mapy. Mapa jest jedna dla wszystkich, ale czy dunegony się zmieniają to nie jestem pewien bo raczej nie robie 2x tych samych
  • Odpowiedz
@Mtsen: fabuła to fabuła po prostu, od poradników są osobne misje poboczne w gierce. Gra w dużym stopniu opiera się na mapie i na aktywnościach jakie się na niej pojawiają, mi akurat otwarta mama przypadła do gustu, przyjemnie się na tym gra. Podziemia dalej są generowane losowo, ale są względnie repetetywne, Blizzard umieścił na open mapie jakoś 100+ różnych dungeonów, ale unikalnych lokacji jest mało, po przejściu dziesięciu - dwudziestu prawdopodobnie
  • Odpowiedz
@Keiosss: W sumie pewnie znowu sytuacja się powtórzy jak z trójką, gdzie dopiero dodatek zdefiniował end game (chociaż w zasadzie to vanilla trójki nie miała żadnego endgame'u poza domem aukcyjnym i dziwnym nieprzyjemnym inferno). Jak narazie mi się nie spieszy do tej gry, niech się rozwinie. W końcu to gra usługa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I mam nadzieję, że dodadzą ostatecznie paladyna/krzyżowca czy inny tematyczny archetyp rycerza,
  • Odpowiedz
@huntforfur: Nie mam narazie sprzętu do komfortowej gry niestety, a finanse też chwilowo nie pozwalają na wymianę i kupno samej gry.Także z tego względu i tak siłą rzeczy Diablo będzie musiało poczekać. Nie ubolewam nad tym, mogę poczekać. ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
@huntforfur: punkty w talentach rozdaje sie do setki, czy to sie gdzies wczesniej konczy? Pytam z ciekawosci, jestem teraz takim casualem troche i
Max 2 godzinki dziennie. Wczoraj na yt widzialem filmik od Piotrka ( nie pamietam ksywki, ale oni z ekipa robili duzo contentu do POE) ktory - jedyne na co narzekal. - to zbyt mala roznorodnosc jesli chodzi o unikatowe itemki.
  • Odpowiedz
@huntforfur: Vulnerable Vulnerable 256564 Vulnerable 511651 Vulnerable Vulnerable 1561651 65165165 Vulnerable 61565165 Vulnerable 65165117 Vulnerable Vulnerable 179561 Vulnerable 1641103 47843 146151+Vulnerable 161646 Vulnerable 41646 Dodge 41641651 Vulnerable Vulnerable 416+54+ Vulnerable 5+5+5 564651 Vulnerable Vulnerable 6516541 Vulnerable 654654 6156161 1569651 651651 Vulnerable 6161651 Vulnerable 654654216 Vulnerable 65165156+1Vulnerable dodge 1616161 Vulnerable 1651661651 #!$%@? 6461561 Vulnerable 1165161651 161651651 Vulnerable 6516516516 Vulnerable 16161654 Vulnerable Vulnerable
  • Odpowiedz