Aktywne Wpisy

Amigoyamigo +23
Moja narzeczona nie chce żebym szedł z nią na ślub przyjaciółki. Dziwna sprawa ale argumenty są takie, ze nie znam jej znajomych i się będę nudził. To jest normalne czy boleć na boku? Nie rozumiem takiego zachowania. Oczywiście pytałem jej o to, to się obraża ze naciskam i mam skończyć dramatyzować
#zwiazki
#zwiazki
wshk +77

Miałem wczoraj nieprzyjemną rozmowę z matką. Sprawa dotyczyła mojej samotności.
Mimo, że mam ledwie 22 lata, studiuję (zaocznie), pracuję i niestety mieszkam z rodzicami. Jeśli chodzi o sprawy towarzysko-społeczne jestem na dnie. W moim życiu nigdy nie było nikogo bliskiego. I tutaj nie chodzi mi o brak dziewczyny (nie zasługuje na nią i tak) tylko o brak chociaż jednej osoby, z którą mógłbym porozmawiać raz na jakiś czas. Z rodziną też nie mam kontaktu (z wyjątkiem oczywiście rodziców). Moi rodzice też nie są zbyt rozmowni przez co rodzina nie utrzymuje z nami kontaktu od wielu lat. Nawet SMS na święta nie dostajemy. Nawet nie wiem kto w „rodzinie” (specjalnie w cudzysłowie) żyje a kto nie.
I żeby było jasne kiedyś próbowałem się uspołecznić, ale nie dałem rady. W szkole średniej chciałem znaleźć jakiś kolegów to okazało się, że tak bardzo się od nich różnię, że nie było opcji byśmy się porozumieli. Oni rozmawiali o imprezach, samochodach, dziewczynach, wakacjach, spotkaniach na mieście – i jak ja miałem coś wtrącić do rozmowy? Raz jedna osoba z klasy mnie zapytała:
- Co lubisz robić na imprezach?
- No ja tak naprawdę nie byłem jeszcze na jakiejkolwiek imprezie, więc nie wiem. (moja odpowiedź)
- Moment, masz przecież już 18 lat? Nie miałeś osiemnastki?
- Tak, urodziny miałem dwa tygodnie temu, ale nie robiłem imprezy z tej okazji.
- Dlaczego?
- Bo wiesz, nie miałem kogo zaprosić. A nawet jakbym miał to chyba nie umiałbym się bawić i tylko bym zepsuł zabawę innym.
Po tym kolega na mnie popatrzył ze zdziwieniem i odszedł. Potem znajomy się do mnie nie odzywał już do końca szkoły.
Wczoraj moja matka zapytała mnie: