Wpis z mikrobloga

@moze_sie_przyda: w tym budżecie i wymaganiach to tylko kompakt. Jeśli w grę wchodzi PHEV, to ja bym polecał Puga 308 180 albo 225KM.
Komfort, zajebiste fotele z masażem dla kierowcy i pasażera, ładne wykończenie, najlepszy infotainment w klasie.
Klasa "premjum" (xD) w tej cenie to drogie śmietniki.
  • Odpowiedz
@moze_sie_przyda: Poszukaj sobie audi a3/a4 gotowe do odbioru na stronie audi.pl Tam są od razu gotowe modele z jakimiś podstawowymi rabatami. Wyciszenie jest zależne przede wszystkim od segmentu więc d premium jak w A4 da ci największy komfort.
  • Odpowiedz
@onepnch: fajna zabawka, bardzo mi się podoba, ale przez brak bagażnika i tylko dwie osoby odpada.

@assninja: tylko i wyłącznie spalinowe. Pod blokiem nie ma infrastruktury.

@bidzej: i dizajn mają bardzo ładny, tylko właśnie PHEV - nie mam gdzie ładować tych elektrycznych wynalazków

@cwlmod: obczaje chociaż Audi, BMW to nie moja bajka. Ostatnio jechałem BMW seria 2 i komfort oraz wyciszenie to była tragedia.

@WielkiCzarodziej: no dobra,
  • Odpowiedz
obczaje chociaż Audi, BMW to nie moja bajka. Ostatnio jechałem BMW seria 2 i komfort oraz wyciszenie to była tragedia.


@moze_sie_przyda: LOL jak seria 2 może mieć tragiczne wyciszenie skoro z zasady jest lepsze od porównywalnego golfa?

Segment D to jednak jest co innego
  • Odpowiedz
@moze_sie_przyda: Nową serią 2 nie jechałem ale trudno mi uwierzyć, że model premium ma gorsze wyciszenie od golfa.

Co do runflatów - w konfiguratorze można wybrać felgi ze zwykłymi oponami. Albo po prostu je zmienić po zakupie i sprzedać lub oddać doradcy i powiedzieć żeby wsadził je w dupę debilowi, który je wymyślił.
  • Odpowiedz