Wpis z mikrobloga

#nieruchomosci
Wykończenie mieszkania samemu, tak czy nie? Jak widzę oferty fachowców po 800-1000 zł za metr samej robocizny to dostaję szału. Wyceny jak najlepsi lekarze czy prawnicy albo i lepiej. Czy wykańczał ktoś mieszkanie sam ze stanu deweloperskiego? Wiem że tu sami programiści 100k ale zarabiam na tyle mało że opłaca mi się robić samemu, przynajmniej pod względem finansowym. Zakładając że nie mam dwóch lewych rąk ale też nie mam doświadczenia w takich robotach, to jak bardzo będe #!$%@?ć na wszystko podejmując się czegoś takiego xd. Zakres prac można powiedzieć podstawowy, no ale chciałbym odpływ liniowy i tu na pewno ktoś musiałby przygotować to.
  • 54
@czlowiek_klapek: będziesz bardzo #!$%@? mając zerowe doświadczenie i robiąc wszystko od zera. Jeśli będą gładzie do zrobienia, to imo na bank #!$%@? już na tym etapie. Nie mówię nawet o jakichś bzdetach jak wieszanie karniszy, gdzie robota to katorga jeśli nie masz np wiertarki z udarem. Z drugiej strony, na bank fajna przygoda xD I jak coś #!$%@? to może będziesz patrzył na to z sentymentem co rano
@czlowiek_klapek: obejrzyj wszystko co się da na YouTube na 2x robiąc notatki żeby mieć pogląd co tak naprawdę musisz zrobić. Zrób sobie listę co i ile kupić - nic tak nie marnuje czasu jak zorientowanie się, ze trzeba drugi raz danego dnia jechać do sklepu budowlanego. Zobacz jakie sprzęty będą ci potrzebne (sprzęt potrafi przyspieszyć parokrotnie). Zmierz wszystko i zaplanuj. Na podstawie tego czego się dowiedziałeś/policzyłes zastanów się czy na pewno